“لیر نقره ای” در سن پترزبورگ

برگزار خواهد شد

در دهه اول وجود جشنواره شنونده وفادار خود را پیدا کرده است. این پوستر به طور سنتی شامل نام نه تنها نوازندگان برجسته روسی ، بلکه اساتید خارجی شناخته شده نیز می باشد.

همه گیری ، که همه برنامه ها را در سال 2020 مختل کرد ، منجر به دعوت برای شرکت در کنسرت های جشنواره به طور انحصاری از هنرمندان روسی شد. و مجمع موسیقی در واقع وضعیت فعلی اجرای مجالس داخلی را ارائه می دهد. هر هشت کنسرت جشنواره برای تاریخ حفظ خواهد شد ، در ویدیو ضبط می شود و در وب سایت انجمن فیلارمونیک و کانال YouTube YouTube نشان داده می شود.

طبق سنت ، افتتاحیه و اختتامیه جشنواره در سالن بزرگ فیلارمونیک ، شش کنسرت باقیمانده – در سالن کوچک برگزار می شود. م.ی. گلینکا.

جشنواره با اجرای ارکستر مجلسی جوانان که بر اساس ارکستر سمفونیک یوری تمیرکانف ایجاد شده افتتاح می شود. مدیر هنری و رهبر ارکستر گروه جدید یاروسلاو زابویارکین و پیانیست برجسته پولینا اوستینسکایا تفسیر خود را از آثار باخ ، هایدن ، موتزارت و مندلسون ارائه می دهند.

مجموعه کنسرت ها در تالار کوچک با پیانوی “PetRoDuet” (آناستازیا روگالوا و دیمیتری پتروف) افتتاح می شود ، که مدتهاست باعث جلب شنوندگان شده است از جمله ، این برنامه هر دو مجموعه Rachmaninoff را برای دو پیانو ارائه می دهد.

ژانر “کراس اوور” در جشنواره با اجرای کنسرت یک کوارتت جاز به سرپرستی ویبروفونیست معروف الکسی چیژیک که همراه با پیانیست اولگ بلوف نوازنده سازهای کوبه ای <پیتر میخایف> نمایش داده می شود / strong> و باسیست ویکتور ساویچ همراه با ساخته های خودش تفسیر خود را از ترکیب های ویوالدی ، موتزارت ، چایکوفسکی و بیزت ارائه می دهد.

عصر روز بعد به برادران بسونوف – پیانویست ایوان و نوازندگان ویولون نیکیتا و دانیل اختصاص داده شده است. در گذشته نه چندان دور ، پیترزبورگ ، امروز آنها در مدرسه موسیقی مرکزی در هنرستان مسکو تحصیل می کنند. این کنسرت ادامه سنت جشنواره جدید ارائه موسیقی نوجوانان جوان با استعداد به مردم است که با اجرای الكساندرا دوگان پیانیست در سال گذشته در لیر آغاز شد.

این جشنواره با برگزاری کنسرت پیانو سه گانه انجمن فیلارمونیک سن پترزبورگ ادامه خواهد یافت. اجرای امضای پیانیست دیمیتری پاولی ، نوازنده ویولون ایگور زولوتارف و ویولن سل نیکیتا زوبارو شامل دو سه بزرگ چایکوفسکی و راچمانینوف می شود.

دو شب بعد به اجراهای انفرادی اختصاص دارد. در اولین کنسرت ، یکی از برجسته ترین نوازندگان ویولن سل روسی الکسی ژیلین و پیانیست اینگا ژکتسر برنامه مفصلی از شاهکارهای ویولن سل را اجرا می کند و در کنسرت بعدی یک پیانیست جوان سن پترزبورگ به همراه سوناتای موتزارت و نمایشنامه های دبوسی ، هر چهار Scherzos شوپن را به مردم ارائه می دهد. این جشنواره با یک کنسرت بزرگ برگزار می شود که به کار ساز و آوازی آنتونیو ویوالدی اختصاص دارد. ارکستر درخشان مجلسی “Divertissement” و رهبر آن ، ویولونیست ایلیا ایوف و همچنین خواننده مسکو یانا ایوانیلوا نیز کنسرت های معروف ساز این آهنگساز را اجرا می کنند ، و آریایی را از اپراتوریها و اپراهایش انتخاب کرد.

مطالب ارائه شده توسط انجمن فیلارمونیک سن پترزبورگ.