زیبای خفته و اسپارتاکوس پنجاه و چهارمین دوره تئاتر باله کلاسیک N. Kasatkina و V. Vasilev را روی صحنه کاخ کاخ کرملین

افتتاح می کند

اولین نمایش <زیبایی خواب به کارگردانی ناتالیا کساتکینا و ولادیمیر واسیلیوف در جریان تور فرانسه در سال 2004 در صحنه معروف کن برگزار شد. این اجرا که مطبوعات آن را “یک جشنواره باله” نامیدند ، با اقبال عمومی روبرو شد و جایگاه افتخاری در کارنامه تئاتر را به خود اختصاص داد. هدف طراحان رقص ، ایجاد یک اجرای جالب و قابل درک با حفظ شاهکارهای موسیقی پیوتر ایلیچ چایکوفسکی و رقص ماریوس پتیپا بود. صحنه های پانتومیم توضیح دهنده این عمل با شماره های رقص جایگزین شد. در نسخه نویسنده ناتالیا کساتکینا و ولادیمیر واسیلف ، دزیره و آرورا پس از اولین آکورد ها با یکدیگر ملاقات کردند و بیننده این فرصت را دارد که در طول اجرا پیشرفت روابط آنها را دنبال کند. این باله فقط 2 ساعت طول می کشد – بیش از نیمی از یک تولید سنتی.

بخشی از Fairy Carabosse در تولید جدید ، برخلاف اجرای کلاسیک ، که در آن توسط یک مرد اجرا می شد ، رقصنده و زنانه شد. شیطانی که در چهره پری تجسم یافته جذاب و برازنده شده است ، اما این امر آن را حتی بیشتر خطرناک می کند. برای فینال ، ناتالیا کساتکینا و ولادیمیر واسیلف با تلفیق مکتب کلاسیک رقص و پلاستیک های مدرن ، یک دوئت عاشقانه به سبک مشخص خود به صحنه بردند.

گالینا گارماش (شفق قطبی) ، گادیموراد دائوا (دزیره) ، ویکتوریا گورباچوا (پری گل یاس بنفش) و ایرینا دویدوفسکایا (پری کارابوس) در 6 اکتبر در کرملین با نمایش “زیبایی خواب” اجرا می کنند.

باله معروف موسیقی آرام خاچاتوریان “اسپارتاکوس” در صحنه های باله در چند قرائت ارائه شده است. در نسخه اصلی ناتالیا کساتکینا و ولادیمیر واسیلف ، داستان اسپارتاکوس در فضای غم انگیز و نفسانی دوران روم باستان بازی می شود. “اسپارتاکوس” به یکی از بلندپروازانه ترین تولیدات تئاتر باله کلاسیک تبدیل شده است – شش تن مجموعه منحصر به فرد طراحی شده توسط ایوسیف سومباتاشویلی ، 300 لباس مجلل توسط الیزاتا داورکینا ، عناصر یک نبرد واقعی رومی که توسط یک بدلکار حرفه ای الکساندر مالیشف به نمایش درآمده است ، رقبا و تصاویر زنده یک منظره باشکوه را در صحنه ایجاد می کند. و درام مهیج.

با تشکر از ناتالیا کساتکینا و ولادیمیر واسیلف ، اولین موسیقی مورد استفاده در تولید اسپارتاک ، اگرچه توسط آرام خاچاتوریان برای این باله نوشته شده است ، اما به ندرت در اجرای سایر طراحان رقص وارد شد.

الکسی اورلوف (اسپارتاک) ، اکاترینا برزینا (اورلیا) ، نیکولای چویچلوف (کراسوس) و اکاترینا خاپووا (اوتیبیدا) در 7 اکتبر بازی های برجسته را در اسپارتاک انجام می دهند.

وب سایت تئاتر: http://www.classicalballet.ru/perform/

اطلاعات ارائه شده

IA “InterMedia”