صاحبان TEFI مشهور شده اند

این جشن ، طبق معمول ، با فرش قرمز آغاز شد. هنرمندان ، کارگردانان ، تهیه کنندگان ، آهنگسازان برای تشویق مخاطبان وارد ساختمان تئاتر شدند. شخصی در جلوی دوربین و دوربین قرار گرفت ، و برخی دیگر خود را محدود به یک تبریک عمومی کردند.

– كويد كادور است ، اما TEFI زندگي مي كند ، – كارگردان نيكلاي داستال كه در هيئت داوران نيز درج شده بود ، در آستانه مراسم احساسات خود را به اشتراک مي گذارد. – آثاری وجود دارد که بسیار ارزشمند است اما هنوز هم قرعه کشی است و اعضای هیئت داوران ارزیابی های ذهنی را ارائه می دهند. فکر می کنم رسیدن به فینال به خودی خود خوب است.

در ضمن ، شرکت کنندگان و مهمانان این مراسم کرسی های خود را در سالن اجتماعات می گیرند. آنها به منظور حفظ فاصله اجتماعی بدنام در یک الگوی checkerboard نشسته اند. همه گیر تنظیمات خاص خود را انجام داده است. این بار ، برندگان هیچ گواهی و مجسمه ای را از دست به دست نمی دهند ، بلکه خود آنها را از زیر پایه مخصوص نصب شده روی صحنه بردند.

میزبان عصر ، آرینا شاراپووا ، مجری تلویزیون و اسطوره تلویزیون روسی لئونید یاکوبوویچ بود که امسال مانند پیروزی بزرگ 75 ساله شد. فاجعه خونین ترین جنگ قرن بیستم در آیات شاعران خط مقدم به طرز فجیعی به صدا در آمد که بسیاری از آنها هرگز به بازگشت به خانه سرنوشت نخورده بودند. در مورد آنها بود که دیوید ساموئلوف نوشت:

و من همه چیز را می شنوم ، می شنوم ، می شنوم ،

به یاد آوردن صدای آنها …

من در مورد پاول ، میشا ، صحبت می کنم

ایلیا ، بوریس ، نیکولای.

رئیس مسابقه ، کارگردان ، فیلمنامه نگار ، بازیگر ایگور اوگولنیکوف سخنرانی خود را برای حفظ یاد و خاطره شاهکار قهرمانانه مردم شوروی اختصاص داد و گفت: “جنگ هر روز ادامه دارد و اگر فیلمی درباره جنگ بزرگ میهنی نگیریم ، آنها آن را شلیک می کنند و سپس آنها روی صفحه نمایش ، فاشیسم را شکست داده و وارد برلین خواهند شد. “

هیئت داوران فیلم اقتباسی از رمان “هفت جفت ناخوشایند” ساخته ونیامین کاورین ، به کارگردانی کریل بلویچ و یوری ایلین را به عنوان بهترین فیلم تلویزیونی معرفی کردند. این داستان در مورد شورش بر کشتی “Onega” در همان آغاز جنگ است. سریال اصلی “Sorge” بود و برنده نامزد “کارگردان یک فیلم سینمایی / سریال تلویزیونی” الکسی سیدوروف برای فیلمبرداری “T-34” شد. نقش اصلی ، ایرینا استارشنباوم ، همچنین برنده جایزه اصلی تندیس TEFI-Chronicle of Victory در دسته بهترین بازیگران زن شد. او نه تنها از کل خدمه فیلم و شرکای این فیلم بلکه از نویسنده سوتلانا آلکسویویچ به خاطر کتابش “جنگ چهره زن ندارد” تشکر کرد.

– به یاد دارم که باید یک صحنه را تنظیم کنم ، و یکی از داستان های این کتاب را در کالسکه ام خواندم. بازیگر زن گفت: “من هیستری داشتم ، زیرا نمی توانم درد و شجاعت زنان را در جنگ تصور کنم.”

شکل>

الكساندر پانكراتوف – چرنی بازیگر نقش اول سریال تلویزیونی “مطابق قوانین زمان جنگ -3” جایزه اصلی را بدست آورد. در بین آثار فیلمسازان مستند ، فیلم “جنگ و صلح دانیل گرانین” برنده شد و آناستازیا تممو از ولکی نوگورود به عنوان بهترین گزارشگر طرح “The Blockade Diary of Lesha Matveyev” به عنوان بهترین گزارشگر شناخته شد. گزارش کانال اول درباره یادبود سربازان شوروی در برلین نیز جوایزی را دریافت کرد. در نامزدی سینمایی ، جایزه اصلی برای فیلم “شکست ناپذیر” به النا ایوانوا اهدا شد. برنده در بخش فیلم های کوتاه تلویزیونی Parallel World of One War بود.

سرانجام ، لئونید یاکوبوویچ جایزه ویژه – یک Orpheus برنز توسط Ernst Neizvestny – با این عبارت “برای سهم برجسته در توسعه تلویزیون روسیه” اهدا شد.

مراسم اهدای جوایز مسابقه تلویزیونی همه روسی “TEFI-Chronicle of Victory” در مسکو برگزار شد

 مراسم اهدای جوایز مسابقه تلویزیونی همه روسی

<استفاده xlink: href = "# icon-photo" xmlns: xlink = "http://www.w3.org/1999 / xlink "/> گالری عکس مربوط را ببینید