دانشجویان GITIS عملکرد فارغ التحصیلی خود را “آه ، اوفنباخ!”

در حالی که تئاترها به طور واضح تعطیل بودند ، هنرمندان و همچنین تماشاگران از عناوین مربوط به تقسیم شطرنج ، نشستن ماسک و پیدا کردن از راه دور غافلگیر شدند. چگونه اکنون می توان نمایش را تماشا کرد؟ جو چطور؟ اما ما در مورد امنیت صحبت می کنیم …

صادقانه بگویم ، وقتی به تئاتر آموزشی GITIS در زیرزمین خانه معروف نیرنزی در خط بولشوی گنزدنیکوفسکی نزدیک شدم ، از این سؤالات نگران شدم. اما دو تماشاگر جوان در ورودی به سرعت شک و تردید من را برطرف کردند. دختران نه تنها از توصیه های روسپوتربنژادور پیروی کردند – از ماسک و دستکش گرفتند – بلکه به خلاقانه ترین روش نیز به این امر واکنش نشان دادند.

– من روی نقاب “GITIS” گلدوزی کردم. و همچنین من یکی با کلمات “RAMT” و “STI” دارم – یکی می گوید.

– و من و مادرم ماسک هایی با چاپ گل را در زیر لباس دوختیم ، – یکی دیگر از سهام ها.

چنین زیبایی و می خواهید شلیک کنید. در ورودی از طریق قاب فلزیاب ، همه با استفاده از تپانچه درجه حرارت را کنترل می کنند و آنها را به سالن راه می دهند. حتی اگر به عنوان یک زن و شوهر آمده باشید ، روی صندلی بنشینید – اینجا است که صندلی شطرنج در عمل. بنابراین ، در حین اجرا ، مجبور خواهید شد برداشت های خود را با صدای بلند نجوا به اشتراک بگذارید یا آن را تا زمان قطع تحمل کنید. اما ایمنی در درجه اول قرار دارد!

قبل از شروع ، استاد دوره الكساندر بارمك برای مخاطبان ظاهر می شود:

– ما منتظر این لحظه بودیم ، امیدوار بودیم و باور داشتیم که به زودی روی صحنه خواهیم رفت. در این دوره ، ما حتی نتوانستیم تمرین کنیم. خدا را شکر گذشت. امیدوارم برگردد امروز نه تنها یک نمایش ، بلکه یک آزمون دولتی برگزار می شود. امیدواریم که بچه ها با حمایت شما چیزهای مناسبی کسب کنند.

در واقع ، دانش آموزان قرار بود امتحان را در ماه ژوئن بگذرانند ، اما برنامه همه گیری مختل شد. مشکلی در مورد زایمان از راه دور وجود نداشت. با این حال ، خود استاد به اتهامات اطمینان دارد: «این نتیجه آموزش است! آنها یک مدرسه بزرگ را پشت سر گذاشتند و تمام مهارت های لازم برای کار روی صحنه را دارند. بنابراین نباید در پیامدهای انزوا اغراق کرد. بچه ها حرفه ای هستند و آماده رفتن هستند. ” مفاخر سبک ، بازیگران تئاتر اپرتای مسکو ، سوتلانا وارگوزووا و یوری ودنیف برای ارزیابی توانایی های دانش آموزان آمدند. که به هر حال ، نسبتاً خنک به نوارهای هشدار دهنده روی صندلی واکنش نشان داد و از صندلی شطرنج تقلید کرد و علی رغم سن احترام ، تنها افراد بدون هیچ ماسک یا دستکش در کنار آنها نشسته بودند.

حسن نیت ارائه دهنده خدمات مطبوعات GITIS
شکل> همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، “آه ، آفنباخ” عملکرد فارغ التحصیلی دوره فارغ التحصیلی است. اما این یک ویژگی منحصر به فرد دارد – تداوم نسل های دانشجویی. نه تنها دانش آموزان دوره 4 ، بلکه استخدام کنندگان کارگاه برمک که پس از امتحانات در مسکو ماندند ، همزمان با حضور در صحنه حاضر شدند. این تعمید مرحله است. این روش در طی 5 سال مطالعه مورد استفاده گسترده قرار گرفت. و اکنون یک بیماری همه گیر به تجدید سنت کمک کرده است.

در زیر یک رقص سبک و پرتحرک مربع ، دوازده دانش آموز روی صحنه می روند و برخی از مناظر را ضبط می کنند. در عرض چند ثانیه ، یک سبد در اعماق ، ستون های قرمز رنگ ، یک حصار بالکن با همان رنگ ظاهر می شود ، که بلافاصله با یک پیچ گوشتی ، مبلمان کوچک ، گل ، شامپاین به کف می پیچید – این حالت روحیه فرانسه است.

این اجرا شامل سه اپریت تک کاره “یکی از بزرگترین طنزپردازان تاریخ موسیقی” طبق گفته I. سولرتینسکی ژاک آفنباخ است: “شوهر در آستان” ، “عروسی با فانوس ها” و “خانمهای بازار”. داستان اول داستان از Florestan Ducroc (دمیتری کاراکوسکین) ، آهنگساز پلیبوی است که از شوهر خشمگین معشوقه خود فرار می کند. با فرار از پشت بام یکی از خانه های همسایه ، وارد اتاق سوزون (اولیانا بیروکووا) می شود که به تازگی با یک دستیار کلانتر پلیس هنری مارتین (ایوان گاوریلوف) ازدواج کرده است.

کمدی فرانسوی به تمام شکوه خود – لباس های کرکی ، پاشش شامپاین ، مردی غیر منتظره در اتاق خواب یک همسر جوان و یک شوهر عصبانی! آه ، آفنباخ ، چه در مورد شوهر؟ گلابی پرخوری ؟! و عروسی تموم شد؟ نه نه. اینجا بوی تراژدی نمی دهد. آریای سبک و ماهرانه انجام شده تنها با یک پایان خوش همراه است. و ، به هر حال ، اولین فریادهای “bravo” به همان شوهر توسط ایوان گاوریلوف انجام شد ، در کمال جذابیت او. او همچنین در جدیدترین داستان “بانوان بازار” به عنوان رامبلاف بزرگ تامسور ظاهر می شود.

حسن نیت ارائه دهنده خدمات مطبوعات GITIS
شکل>

این داستان بیننده را به محیط بسته بازار فرانسه می برد ، جایی که کارهای عاشقانه گران تر از یک سیب عمده است. به هر حال ، در مورد سیب. این گروه کر پرانرژی در ابتدای اجرای دوم نه تنها اتهام به موسیقی موسیقی و صداهای دلپذیر را ایجاد می کند بلکه مخاطب را با سیب و شیرینی تغذیه می کند. بازار همان است! چگونه همه چیز را اینجا امتحان نکنیم! در همین حال ، یک درام واقعی در پشت غرفه های بازار وجود دارد. دختر گل شیرین Sibuletta (Vialetta Vasilieva) عاشق كروتاپو به همان اندازه لمس كننده كرواتاپو (روسلان بابایف) است. و در آن – بازرگانان بازار ، که سپس ادعا می کنند وضعیت مادر همان سیبولت را دارند.

سر من در حال چرخش از چنین فتنه های زندگی است. اما دانش آموزان این کارگاه سخت ترین مطالب را با عزت مقابله می کردند و نمرات بسیار خوبی را برای امتحان دریافت می کردند.