تصویر> Archstoyanie. نصب توسط ایگور شلکوفسکی “جنگل سرخ”. عکس از خدمات مطبوعاتی جشنواره شکل>
جشنواره Archstoyanie برای اوایل ماه اوت برنامه ریزی شده بود ، اما به دلایل واضحی به اولین آخر هفته سپتامبر موکول شد. رویداد دوست داشتنی امسال در پارک هنری Nikoda-Lenivets ویژه است ، زیرا این جشنواره پانزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. p>
موضوع – تنبلی که مدتها قبل از همه گیری انتخاب شده بود – به طور غیر منتظره با روحیه انزوا طلبی و فعالیت پس از قرنطینه هماهنگ شده است. از این گذشته ، گشت و گذار در سرزمین عظیم پارک هنری فعالیتی برای تنبلان نیست ، بنابراین متصدی جشنواره ، آنتون کوچورکین ، به همراه هنرمندان و معماران ، قوانین و اشکال تنبلی خود را ارائه دادند. p>
آنها به طرز چشمگیری در چندین شی هنری برجسته ترسیم می شوند – نصب “جنگل سرخ” توسط ایگور شلکوفسکی ساخته شده از تیرهای چوبی عظیم به طول هشت متر ، “Gazebo” توسط ایوان گورشکوف ، یادآور ویرانه های عرفانی و “خانه-میزانسن” ساخته الکسی لوکا ، شبیه به یک قطعه سنگها p>
علاوه بر آنها ، چندین نصب جدید دیگر در پارک هنری واقع در منطقه کالوگا ظاهر می شود و رویدادهای مختلف موسیقی و تئاتر در طول جشنواره (از 4 تا 6 سپتامبر) برگزار می شود. آخر هفته ها در نیکولا-لنیوتس نوید می دهند که پرحادثه و سنجیده هستند – این پارادوکس است. p>
تصویر> ارمیتاژ. ژانگ خوان با کار خود از مجموعه “عشق”. عکس با مجوز از سرویس مطبوعاتی موزه. span> شکل>
ارمیتاژ strong> طرحی را آماده کرده است که ارزش آن را دارد که به سرعت به پایتخت شمال برسانید. نمایشگاه “در خاکستر تاریخ” توسط هنرمند مشهور چینی جهان ژانگ هوانگ یک پروژه واقعاً باشکوه است. بلند پروازانه ترین کار – یک پرتره 40 متری از اعضای حزب کمونیست چین – از خاکستر بخور معبد ایجاد شد. p>
این نمایشگاه که به طور خاص برای ارمیتاژ اختراع شده است ، شامل سه قسمت است. اولین آنها بازنگری در مورد مهمترین شاهکارهای مجموعه ارمیتاژ ، از جمله “بازگشت پسر ولخرج” توسط رامبراند ، از منظر غیر منتظره است: هنرمند آنها را به درهای چوبی قرن 18 و 19 منتقل می کند. دوم – نقاشی هایی از خاکستر ، که هنرمند چینی به خاطر آن مشهور است. و سومین – یک سریال قرمز به نام “عشق” – در روزهای قرنطینه ایجاد شده است. این یک نقاشی انتزاعی است که منعکس کننده احساسات یک هنرمند است که در وسط یک بیماری همه گیر گیر افتاده است. تصادفی نیست که اولین آثار این مجموعه تحت عنوان “تناسخ” متحد می شوند. از این گذشته ، دنیای ما دقیقاً همین را تجربه می کند. افتتاحیه در 8 سپتامبر انجام خواهد شد. p>
تصویر> فضای هنری ILONA-K. کار اولگا و اولگ تاتارینتسف از مجموعه “غرق شدن در تعداد”. عکس با مجوز از سرویس مطبوعاتی موزه. span> شکل>
ILONA-K artspace – گالری جدیدی که توسط دختر یک صاحب گالری مشهور و کلکسیونر ، کمیسر سابق پاویون روسیه در دوسالانه ونیز ، استلا کساوا ، فارغ التحصیل دانشکده اقتصاد لندن و موسسه هنر ایلونا Sotheby ، ایجاد شده است – قول می دهد که یکی از اصلی ترین ها شود اکتشافات فصل فضای هنری در طبقات 2 و 40 برج برج مرکوری در شهر مسکو واقع شده است. p>
ظاهر یک سکوی هنری با چشم اندازهای پانوراما خیره کننده و سالن های بزرگ در زمان های دشوار از نظر اقتصادی یک ادعای جدی است. اما نمایشگاه بزرگ “غرق شدن در تعداد” توسط اولگا و اولگ تاتارینتسف نویدبخش تبدیل شدن به یک نقطه عطف است. این هنرمندان گذشته ای از آثار اصلی خود و همچنین کارهای جدیدی را در تقاطع نقاشی ، متن و صدا ارائه می دهند. p>
نصب اصلی یکی از مواردی است که کل نمایشگاه را نامگذاری کرده و به تأملاتی در مورد تهدیدات خیالی و واقعی تهدیدآمیز مدرن اختصاص یافته است. بخش مهمی از کار ، ورقهای گرافیکی با تعداد ناپدید شده خواهد بود – آمارهای بین المللی بیماریهایی که هنرمندان از روزهای اول همه گیری نگهداری می کنند. فضای نمایشگاه و هنر از 8 سپتامبر برای بازدید عموم آزاد است. p>
تصویر> نصب از نمایشگاه Fantastic Plastic عکس با مجوز از مطبوعات موزه. span> شکل>
گالری ترتیاکوف strong> نیز برای فصل جدید آماده شده است. در 22 سپتامبر ، دو پروژه جالب در اینجا افتتاح می شود که به دلیل قرنطینه به پاییز موکول شده اند. یکی از آنها نمایشگاه Fantastic Plastic است که به بازیافت و بازیافت مواد پلیمری اختصاص دارد. بیش از 40 طراح خارجی و روسی آثار خود را از پلاستیک بازیافتی ارائه خواهند داد. p>
پروژه دیگری کار سلسله هنری نیکونوف را نشان می دهد – سه استاد از نسل های مختلف. شخصیت اصلی پروژه یکی از اصلی ترین هنرمندان Thaw و بنیانگذاران “سبک شدید” پاول فدوروویچ نیکونوف (متولد 1930) است. میخائیل فدوروویچ نیکونوف (1928–2010) ، برادر بزرگ پاول ، هنرمندی با قالبی متفاوت است: یکی از رهبران گروه نه یا نه بنیان های هنری سنتی را در کارهای خود اصلاح کرد. آثارش پر از تصویری تیز و گروتسک است ، عباراتی که بر تضاد رنگ بنا شده است. p>
سومین قهرمان پروژه ، ویکتوریا نیکونوا (1968–2008) ، دختر پاول نیکونوف ، به اشیا objects ساده و آشنا روی می آورد (مجموعه هایی که پنجره ها ، قطعات داخلی را به تصویر می کشد) و از طریق آنها عمق کامل تجربه عاطفی جهان را نشان می دهد. p>
تصویر> موزه گاراژ. از سریال “خارجی روسی” ساخته آلیسا گورشنینا. عکس با مجوز از سرویس مطبوعاتی موزه. span> شکل>
در گاراژ strong> در 11 سپتامبر ، سه ساله هنر معاصر روسیه آغاز می شود. این بزرگترین پروژه موزه است که به روشی غیرمعمول جمع آوری شده است: شرکت کنندگان آخرین Triennial شرکت کنندگان در نمایشگاه 2020 را انتخاب کرده و به آنها کمک کردند تا پروژه های خود را آماده کنند. نتیجه نوعی آزمایش اجتماعی نام سه سالانه “شب زیبا از همه مردم” را منعکس نخواهد کرد – بلکه این نقل قول از کتاب ریاضیدان روم میخائیلوف به روش مونتاژ پروژه اشاره دارد. از طرف دیگر ، این آثار متنوع بیش از 75 هنرمند و محقق را نشان می دهد که نوسانات روابط در جامعه هنری را ثبت می کنند. p>
تصویر> موزه پوشکین. نمایشگاه پوستر انگلیس. کار اوبری وینسنت بردسلی. عکس با مجوز از سرویس مطبوعاتی موزه. span> شکل>
موزه پوشکین strong> در حال آماده سازی یک نمایشگاه بزرگ اختصاص داده شده به پوسترهای انگلیس است. نمایشگاه نمایشگاه “پوستر بریتانیایی از مجموعه موزه پوشکین. مانند. پوشکین “تاریخ هنر تبلیغات را در آغاز قرن های XIX-XX و دهه های اول قرن XX پوشش می دهد و 170 برگ لیتوگرافی از پیشگامان این روند – اوبری بردسلی ، برادران باگگراستاف ، دادلی هاردی ، جان هوسل و کهکشان درخشان طراحان گرافیک در بریتانیا از دهه های اول قرن XX ارائه می دهد – تام پورویس ، ادوارد بوودن ، ادوارد مک کایت کوفر و پل نش. p>