بوریس کلیوف دارای میراث چند میلیون دلاری

است .jpg “class =” ff-og-image-inserted “>

روز سه شنبه ، روسیه از خبر غم انگیز شوکه شد. بازیگر بوریس کلیوف ، محبوب بسیاری ، تبدیل نشد. وی در سن 77 سالگی درگذشت.

همانطور که مشخص شد ، این هنرمند میراث چشمگیری را پشت سر گذاشت. برای 10 سال گذشته او در مجموعه تلویزیونی معروف “The Voronins” بازی کرده است. هزینه های فیلمبرداری این امکان را به او داده است تا خریدهای عمده ای انجام دهد.

بنابراین ، چند سال پیش ، بوریس ولادیمیرویچ یک آپارتمان سه اتاقه در ایتالیا در ساحل دریای تیرنه ، که 200 کیلومتر با ناپل فاصله دارد ، خریداری کرد. همانطور که به اطلاع “” Dni.ru می رسد ، هنرمند بسیار من دوست داشتم آنجا باشم وی در تابستان و زمستان از این مکان بازدید می کرد.

بعداً ، هنگامی که سلامتی از قبل خراب شده بود ، سفر به ایتالیا برای کلیوف دشوار شد ، زیرا ، به گفته وی ، سفر به آپنین یک روز طول کشید. در نتیجه ، این هنرمند یک آپارتمان در کریمه خریداری کرد. او دوست داشت حتی برای چند روز به آنجا بیاید.

علاوه بر این ، او یک خانه مسکونی در Zvenigorod نزدیک مسکو ، و همچنین یک آپارتمان در مسکو داشت.

به گفته معاملات مسکن ، یک آپارتمان در مسکو و همچنین خانه های دخانی در Zvenigorod ، Gurzuf و Scalea ایتالیایی در کل 50 میلیون روبل تخمین زده می شود. در عین حال انتظار کشمکش برای به ارث بردن این بازیگر پیش بینی نمی شود. واقعیت این است که از سال 1975 بوریس ولادیمیرویچ با ویکتوریا کلیووا ازدواج کرده است. تنها پسرش الکسی در سال 1993 در سن 24 سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

مطالب را بخوانید ” بوریس کلیوف پیش از مرگ وی رئیس جمهور را تمرین کرد “