جشنواره “Artmigration” قومیت های منطقه ای را در مسکو

نشان می دهد

“Artmigration” جشنواره ای است که یک جامعه ایجاد می کند. من مطمئن هستم که برنامه های بیشتری باید روی نقشه جشنواره ها و پروژه های آموزشی ظاهر شوند که متخصصان را متحد و مرزها را بشکند. ما همیشه سعی کرده ایم چنین فضایی از آزادی خلاقیت را ایجاد کنیم که بتواند کارگران تئاتر از مناطق مختلف روسیه را متحد کند. ”

جشنواره کارگردانی جوان این شنبه با اجرای تئاتر آکادمیک درام سامارا به نام “هفت هشتم” گورکی بر اساس نمایشنامه داریا اسلیوسارنکو آغاز می شود. کارگردان میخائیل لبدف به شما خواهد گفت که چرا عشق ورزیدن سخت ترین کار است. مخاطبان داستانی در مورد رابطه دشوار و متناقض قهرمان داستان با دنیای خارج ، خانواده ، همکلاسی ها و عشق او پیدا می کنند. بازیگران سعی می کنند عقاید و ترس های خود را مرتب کنند ، به حافظه خود ، به کودکی ، جایی که مادربزرگ شخص اصلی زندگی قهرمان است ، شیرجه می خورند.

بعداً ، بعنوان بخشی از برنامه OFF ، مرکز تئاتر “Na Strastnom” نمایشی از تماشاگران جوان سن پترزبورگ را به نام “مسابقات” به کارگردانی آرتیوم اوستینوف به نام A.A.Bryantsev نمایش می دهد. بر اساس نمایشنامه کنستانتین استشیک ساخته شده بود که برای خود کارگردان عزیز است. “این نمایشنامه ای درباره تنهایی است و زندگی امری غیر قابل اعتماد و بسیار شکننده است. آیا اصلاً ارزشی دارد؟ وقتی شخصی می رود همه چیز را تغییر می دهد و به طرز عجیبی چیزی را تغییر نمی دهد. فقط زندگی دیگری بدون او آغاز می شود. کسی شکست ، کسی روشن شد و شخصی بیرون رفت. تنها چیزی که باقی مانده این است که کبریت های سوخته را با دقت برداشته و در جعبه ها پنهان کنیم. “اوستینوف به اشتراک می گذارد. عملکرد “توپ. شیاطین “.

هفته آینده اجرای “Yivan Kyrla. بلیط زندگی »تئاتر ملی درام ماری به نام M. Shketana از شهر یوشکار-اولا. همانطور که از نام این محصول پیداست ، این تولید فقط شروع زندگی نیست. اما همچنین داستانی پس از مستند در مورد کشف اسطوره فرهنگی ماری. تئاتر تماشاگران جوان کازان “Ball. شیاطین »به کارگردانی توفان اماموتدین اف. این هشت مونولوگ است که بر اساس رمان فیودور داستایوسکی ساخته شده است. و تئاتر درام کنسک نمایشنامه “عکسی که در آن نیستم” به کارگردانی ایوان پاچین را براساس داستان ویکتور آستافیف به نمایش می گذارد.

تئاتر درام نیژنوارتوفسک “گورکا” را بر اساس نمایشنامه الکسی ژیتکوفسکی به کارگردانی واروارا ایوانیک به نمایش می گذارد. این داستان در مورد یک مربی کودکستان در سیبری است که ناگهان برای خودش کشف می کند قلب به ظاهر سخت شده اش قادر به عشق و عطوفت است. این اجرا نتیجه آزمایشگاه مدیر “معانی جدید” در چارچوب پروژه “آزمایشگاه هنر” جشنواره-مدرسه “قلمرو” بود.

“بانو” از تئاتر ایالتی بوینسکی به کارگردانی ریما کولووا آخر هفته آخر جشنواره را افتتاح می کند. این داستان مشهور از ایوان تورگنیف “مومو” است. تئاتر درام نیژنی تاگیل. D.N. Mamina-Sibiryaka “در مورد عشق” را براساس داستانی به همین نام توسط آنتون چخوف تعریف خواهد کرد. “من دوست دارم مخاطب جوان به اجرا بیاید. یعنی به طوری که آن دسته از افرادی که من اغلب در تئاتر اغلب آنها را نمی بینم به این اجرا می آیند. و نه تنها زنان جوان ، بلکه جامعه مردان نیز هست. جامعه مردهای چخوجوب! آندره گونچاروف ، کارگردان نمایش ، می گوید: “و گونه های متنفر نیز احتمالاً همینطور.” عملکرد “شاخه گوش” / Ber، ike، өс … “.

برنامه جشنواره را با اجرای “شاخه های گوش” از تئاتر درام ایالت باشوکر صلوات به پایان می رساند. برخلاف سایر پروژه ها ، این تولید به زبان باشکیری است.

“مهاجرت هنری” نه تنها اجراهای منطقه ای را به ارمغان می آورد ، بلکه زمینه ای برای بحث و گفتگو در مورد موضوعات دردناک هنر در اختیار جوانان قرار می دهد. علاوه بر این ، برنامه ویژه این جشنواره شامل سخنرانی ها ، کلاس های استادانه ، آموزش ها ، گشت و گذار و دیدار با استادان است. و ورود به کلیه اجراها با ثبت نام قبلی در وب سایت کاملاً رایگان است.