جشنواره “Tavrida – ART” اوایل سپتامبر

در کریمه برگزار می شود 20.08.2020
از 2 تا 6 سپتامبر در خلیج Kapsel در کریمه ، جشنواره “Tavrida – ART” برگزار می شود. در این شهر ساکنان گروه هنری تاوریدا ، نمایندگان جوامع خلاق ، نوازندگان مشهور روسی و بینندگان جوان از سراسر کریمه حضور خواهند داشت. شرکت کنندگان در جشنواره در انواع کلاسهای کارشناسی ارشد ، آموزش بازیگری ، تمرین ورزشی و سایر فعالیتهای هیجان انگیز شرکت خواهند کرد.

2000 جوان فرهنگی و هنری در فیلمبرداری نمایش-کنسرت “الهام Tavrida” و در کارهای هنری در مقیاس بزرگ شرکت می کنند. به عنوان مثال ، آنها به پیاده روی هنری نور ما با هم خواهند پیوست. سایر رویدادها در محل جشنواره برگزار می شود: نمایشگاهی از هنرهای معاصر ، نمایشگاهی از مسابقات قهرمانی کشور در زمینه شایستگی های خلاقانه ArtMasters و یک رژه قایق های کوچک با مشارکت ناوچه سه گانه “Khersones”. و به عنوان بخشی از جشنواره هنر خیابانی ، هنرمندان خیابانی ستون های ویادیوارد و دیواره های نگهدارنده بزرگراه تاوریدا را با نقاشی های دیواری تزئین می کنند.

برگزارکنندگان جشنواره خاطرنشان می کنند که مهمانان این مجموعه هنری یک رژیم نقاب را مشاهده می کنند و در صورت لزوم همه شرکت کنندگان این فرصت را دارند که از داروهای ضد عفونی کننده استفاده کنند.

08/20/2020