Filatov Fest بهترین

برندگان در دو نامزد جایزه مخاطب و جایزه بزرگ انتخاب شدند. در اینجا نظر هیئت منصفه متبحر و علاقه مندان به شعر که به این مراسم آمده بودند متفاوت بود. رأی حضار به دیمیتری کراوچنکو از شهر آرماویر ترجیح داد. وی در اجرای درخشان و نمایشی خود ، به شکل شاعرانه درباره مشکلات فشرده و عاشقانه های شاعرانه بحث می کند

من – مثل بقیه: من فراتر از اسکناس سه روبل زندگی می کنم.
جایی که آنها می ریزند – من معمولاً آنجا می نوشم. و لباسهای قدیمی و فرسوده ام – من ژنده پوشهای جدید را ترجیح می دهم

* * *

و این آهنگ در بلوارها سرازیر می شود ،
هیچ کس مقصر چنین سرنوشتی نیست.
عاشقانه شاعر لعنتی:
آهنگسازی ، نوشیدنی – در آربات ،
آهنگسازی ، نوشیدن – در آربات.

برنده جایزه بزرگ توسط رئیس هیئت داوران Filatov-Festa ، شاعر ، نویسنده ، منتقد ادبی ایگور ولگین اعلام شد. وی خاطرنشان کرد که اگر قبلاً ، مثلاً در دهه 1960 ، همه علاقه های عقیدتی ، اجتماعی و شخصی از کلمه شاعرانه عبور می کردند ، اکنون شعر به خودی خود وجود دارد.

– وقتی شعر خوبی می شنوم ، گوشم مانند موقعیت یابی با این بیت هماهنگ می شود. صحت آیه با درستی صدا تایید می شود. اگر آن وجود نداشته باشد ، پس چه فکرهایی انجام نمی شود ، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد – تاکید کرد ایگور لئونیدوویچ.

جایزه بزرگ به شاعر یکاترینبورگ کنستانتین کوماروف تعلق گرفت. هیئت منصفه از شعرهای او در مورد زندگی تلخ روسی ، که در آن جایی برای کنایه از خود وجود دارد ، قدردانی کرد.

تا ، گریه کن ، تا

آیا این topos بسیار شدید خواهد بود؟!

هر عشق عشق به رختخواب است ،

هر شاعر کوماروف است!

– رقابت سخت یک چیز مفید است. – گفت: کوماروف ، دریافت جایزه ، – او انگیزه می دهد و به خودش اجازه می دهد حداکثر فشار را از خودش بگیرد. همانطور که شاعر مورد علاقه من مایاکوفسکی گفت: “شعر هر روز واژه مورد علاقه ای به روشی جدید است.” مهمترین و مهمترین تشکر که می خواهم از نامزد من کسنیا بگویم ، زیرا بدون او هیچ کس نیستم و نمی توانم با من تماس بگیرم. از شما عزیز متشکرم!

مدیر هنری جشنواره فیلاتوف فیز ولاد مالنکو به خبرنگار MK گفت که اکنون کنستانتین کوماروف برنامه های مشترکی را با تئاتر شاعران مسکو و مرکز یسنین دارد.

– جشنواره شعر عالی بود! – می گوید مالنکو – اگر به طور خلاصه در مورد موضوعات مطرح شده توسط بچه ها در سخنرانی های کوتاه آنها بگویم ، احتمالاً ، من مسئله تنهایی ابدی شاعر را در جهانی که اطلاعات بر معنای هستی جلب کرده است ، یادداشت می کنم. شاعران از حضور عشق دفاع می کنند. آنها همچنان به تیم پوشکین ، یسنین ، ماندلشتام ، برودسکی و باشلاچف می پیوندند.

می خواهم یادآوری کنم که 100 شاعر جوان از بین بیش از دو هزار برنامه برای مسابقه انتخاب شدند. آنها در تورهای حضوری شرکت کردند که امسال در رابطه با بیماری همه گیر در قالب یک نمایش اینترنتی برگزار شد. حداقل دو شرکت کننده از هر دور به نیمه نهایی راه یافتند. در پایان ماه اوت ، دو نیمه نهایی در موزه تاریخ معاصر روسیه برگزار شد. در نتیجه ، 16 نویسنده به فینال رسیدند.