فیلم معلم یاکوت “مترسک” سازندگان فیلم

را خوشحال کرد

MK قبلاً بیش از یک بار در مورد دیمیتری داویدوف گفته است. او در روستای خود آمگا فیلم می سازد و ساکنان عادی ، همسایگان و نه بازیگران بازیگر او می شوند. آنها قبلاً آنقدر به بازی عادت کرده اند که اگر به آنها زنگ نزنند ناراحت می شوند ، برای مدیر sms می فرستند ، بنابراین گاهی اوقات مجبور می شوید از یکی از آنها پنهان شوید. و اگر هنوز اولین تصویر دیمیتری ، “آتش در باد” ، نامزد آکادمی فیلم آسیا ، از نظر این حرفه ساده لوحانه به نظر می رسد ، پس سومین عکس “مترسک” گواه یک جهش سرنوشت ساز است. به عنوان مثال ولادیمیر خوتیننکو ، کاملاً از این فیلم خوشحال شد و سخنرانی احساسی کرد ، تعارفات زیادی را بیان کرد ، یک صحنه را پر زرق و برق خواند و قول داد شاگردانش را مانند یک شورش در آن فرو ببرد. “شما نمی توانید مرا فریب دهید. هنوز هم در فیلمبرداری زندگی وجود دارد و این تصویر چنین امیدی را برمی انگیزد. “او به دیمیتری با چنین استقبالی تعجب کرد.

دیمیتری داویدوف ایده “مترسک” را برای مدت تقریباً 10 سال در محفل مدرسه خود ، که او رهبری آن را بر عهده داشت ، پرورش داد. اما فیلم در مورد یک انسان تنها که نه تنها به پلیس کمک می کند تا تحقیق کند ، همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود ، بلکه به مردم جان می بخشد ، فقط یک سال پیش فیلمبرداری شده است. قهرمان او یک جادوگر است ، نه یک شمن ، همانطور که کسی فکر می کند. او می تواند با لمس بدن خود و کسی که به کمک نیاز دارد ، بهبود یابد. کسی با گیاهان و داروها بهبود می یابد ، و او – با گوشت. مردم مانند هر شخص نامفهومی از او می ترسند. ترس جهانی در روح آنها زندگی می کند ، اما تحقیر مثل اینکه با دست باشد ، اگر فقط کسی بیمار باشد ، برطرف می شود. با از بین بردن درد شخص دیگری ، شفا دهنده در یک خلسه قرار می گیرد ، خود را رنج می دهد ، انرژی خود را از دست می دهد و ویرانی را با ودکا می ریزد. همه اینها ، همانطور که کارگردان تصور کرده است ، مانند بازپرداخت دختری است که در پرورشگاه مانده است. اما برای والنتینا چیسکیایرا-رومانوا ، که نقش اصلی را بازی کرد ، کودک رها شده قربانی هدیه ای است که از بالا داده شده است. ترینیتی از مجموعه تلویزیونی Chiki. در مرکز – ایرینا گورباچوا.

والنتینا تنها بازیگر و خواننده حرفه ای در اینجا است. و مدیر او را در اینترنت پیدا کرد و از او دعوت کرد. او تعجب نکرد ، از او پرسید که چرا او قبلا تماس نگرفته است و آزادی عمل کامل به او داده شده است. در پس زمینه این تصویر مینیمالیستی و پست ، جایی که هیچ کس بازی نمی کند ، بسیاری از کارهای انجام شده توسط فیلمسازان حرفه ای به خاک تبدیل می شود.

الكساندر مولوچنیكف ، برای دومین بار پس از ارائه “افسانه ها” فیلم “به او بگویید” در مسابقه “كینوتاور” ، در این زمینه مقدار قابل توجهی را از دست داد. به نظر می رسد که یک داستان احساسی از زندگی خودش ، که تا حدی یادآور داستان زندگی نامه کارن شاخنازاروف “دختر آمریكایی” است ، می تواند بیننده را اسیر كند ، قلب او را از رحمت پر كند. اما معلوم شد که این فیلم بیش از حد پر سر و صدا است ، در عین حال دارای قند قند و فرمول. او فقط توسط بازیگر جوان با استعداد کای گتز نجات می یابد که در کودکی نقش الکساندر مولوچنیکوف را بازی کرده و تا حدودی شبیه او است. والدین کودک طلاق می گیرند. مادر با شوهر جدیدش در ایالات متحده می رود ، پسرش را می گیرد و پدرش در سن پترزبورگ می ماند. افراد بالغ ، کودک دلبند خود را پاره می کنند ، بدون اینکه احساسات او را پس انداز کنند ، به جای او تصمیم می گیرند. بازیگران کوبه ای برای اجرای ایده انداخته شدند – آرتم بیستروف ، سوتلانا خودچنکووا ، الکسی سربریاکوف ، ایرینا روزانوا ، ایگور چرنویچ ، اما همه چیز و همه بسیار قانع کننده به نظر می رسند که فقط یک فاجعه است. با هر روز جشنواره ، امیدها برای آینده ای روشن برای سینمای روسیه در حال کاهش است.