“چی کجا کی؟” با شهرت رسوا

به سالگرد نزدیک شد

اولین پخش برنامه در 4 سپتامبر 1975 انجام شد و قهرمانان” مسابقه خانوادگی “چه؟ جایی که؟ چه زمانی؟” دو خانواده وجود داشتند که باهوش ترین در فضای داخلی خانه خود هستند. برای اینکه بازی ظاهری آشنا به خود بگیرد (یک میز گرد ، یک بالا ، یک صدای شدید مجری ، یک تیم متخصص و س questionsالات بینندگان) ، چندین سال طول کشید ، در طی آن ولادیمیر وروشیلوف و ناتالیا استتسنکو همان قالب را ساختند که به یک صادرات تلویزیونی داخلی نادر به خارج از کشور تبدیل شد – مجاز آنالوگ های بازی اکنون در پنج کشور از فضای پس از اتحاد جماهیر شوروی و در ترکیه منتشر شده است.

طی سالهای رکود ، کیش دانش در برنامه حاکم شد. جوایز کتابهای سختی یافت می شد که در آن زمان آرزوی روشنفکران شوروی بود. هنگامی که در دهه هشتاد اسباب بازی ها و سوغاتی ها به عنوان جوایز تشویقی ظاهر می شدند ، روزنامه “فرهنگ شوروی” با بازبینی بی رحمانه به نویسندگان برنامه حمله کرد ، که این س askedال را مطرح کرد ، آیا سازندگان برنامه قصد دارند آن را به شرکت کنندگان اتومبیل و کت خز بدهند؟

در اوایل دهه 90 ، به جای کتاب ، پولهای زیادی به جایزه تبدیل می شدند و بازی تقریباً فداکارانه به یک کازینو روشنفکر تبدیل می شد. این همان موردی بود که بوی پول می داد و بسیاری از بینندگان قدیمی برنامه ناراضی بودند ، اما تلویزیون به سرعت در حال تبدیل شدن به تجارت بود و خالق “چه؟ جایی که؟ چه زمانی؟” ولادیمیر وروشیلوف از نظر استراتژی بندرت با افکار عمومی مصالحه می کرد.

مسیر زندگی وروشیلوف ، البته ، شایسته سازگاری است. وی با آموزش یک کارگردان تئاتر ، در شرایطی که به اجرای برنامه هایش می رسید ، فردی با نفوذ باورنکردنی بود. وروشیلوف در Lenkom ریشه نداد ، این قابل درک است – بخاطر ستونی از آسمان شب ، هر کارگردانی بخاطر سوراخ کردن سقف بالای صحنه بخشیده نمی شود. و در “Ostankino” نیز به سرعت شهرت نه بهترین مهربان ترین نبوغ را بدست آورد.

شرکت کنندگان “چه؟ جایی که؟ چه زمانی؟” با تجربه ، آنها رسوایی های حمله را به یاد می آورند که هر از گاهی درست در صحنه فیلمبرداری ، بین وروشیلوف و سردبیر و همزمان همسر رئیس اصلی ، ناتالیا استتسنکو رخ می داد. او می توانست با یک ستاره عجیب و غریب دعوت شده برای یک وقفه موسیقی لگد بزند و به جهنم بفرستد ، و گروه فیلمبرداری برای زنده ماندن در ضبط صدا و پخش مستقیم به یک مقاومت واقعی باورنکردنی نیاز داشتند. اما ممکن است دقیقاً همین روش تولید باشد که به وروشیلوف اجازه داده است یک مخابراتی از راه دور ایجاد کند که تقریباً 20 سال پس از مرگ ولادیمیر یاکوولویچ بسیار موفقیت آمیز عمل می کند.

“چی؟ جایی که؟ چه زمانی؟” را می توان تجارت خانوادگی وراث وروشیلوف نامید. مجری کنونی این برنامه ، بوریس کریوک ، برادرزاده سازنده بازی است ، ناتالیا استتسنکو هنوز مسئولیت تمام مراحل کار را بر عهده دارد و برخی از بازیکنان دهه ها است که به یک ظرفیت یا بازی دیگر در این بازی شرکت می کنند. ستارگان اصلی این برنامه تلویزیونی سالهاست که به عنوان حکیمی شهرت دارند که اگر در انزوا زندگی نکنند ، حداقل شهروندان رفتارهای مثال زدنی هستند. اما در عصر شبکه های اجتماعی و انتشار فوری اطلاعات ، برخی از متخصصان ناگهان توانایی های جدیدی را کشف کردند.

چه کسی فکر می کرد که الکساندر دروز بزرگ بتواند برای بدست آوردن پاسخ های صحیح در بازی “چه کسی می خواهد میلیونر شود” مذاکره کند و سپس جایزه اصلی سه میلیون روبل دریافت شده به این روش غیر صادقانه را با سردبیر اصلی پروژه تقسیم کند؟ شخصیت های اصلی این رسوایی خیلی قانع کننده یکدیگر را به تحریک متهم نکردند ، اما در پایان همه از این قضیه رهایی یافتند ، اگرچه کمیسیون اخلاق انجمن بین المللی باشگاه ها “چه؟ جایی که؟ چه زمانی؟ “، که از قضا ، دروز ریاست آن را بر عهده داشت ، اما هنوز حذف شد.

اما اگر این نوع شوخی های نوابغ بیشتر باعث لبخندهای تحقیرآمیز شود ، رسوایی جنسی اخیر مرتبط با صاحب دو “جغد کریستال” میخائیل اسکیپسکی نسبتاً ترسناک است. چندین دختر به یک باره ستاره نمایش افسانه ای تلویزیونی را به آزار و اذیت متهم کردند. از سخنان آنها چنین برمی آید که اسکیپسکی ، که در مدارس سن پترزبورگ تدریس می کرد ، علائم کاملاً مناسبی از توجه به دانش آموزان زیر سن خود نشان نداد. اتهامات مطرح شده علیه اسکیپسکی دلیلی برای تحقیقات رسمی نبود ، اما عدم تمایل سرسختانه کارشناس و کارفرمایان وی برای اظهار نظر باعث استکبار می شود که در این شرایط کاملاً مناسب نیست.

شهرت غیرمنتظره تابلوئید ، البته مانع از برگزاری یک تاریخ ثابت و ادامه حرکت رو به جلو سازندگان بازی تلویزیونی نخواهد شد. اگرچه چنین کشفیات سکولار تا حدی دیدگاه آنچه را که در استودیو می گذرد تغییر می دهد “چه؟ جایی که؟ چه زمانی؟”. اما گاهی اوقات آنچه در خانه معروف در باغ Neskuchny اتفاق می افتد ، برنامه های طنز آمیز ناگهانی تری را سرگرم می کند. اینکه فقط یک چوکر BDSM وجود دارد ، که النا پوویشوا را به عنوان لوازم جانبی بازی انتخاب کرد. شما از این روشنفکران خسته نخواهید شد.