“Shugaley-2” رکورددار امتیاز در سینماهای آنلاین

یادآوری می کنید که نمایش قسمت دوم این فیلم در اواخر ماه اوت در Syktyvkar رعد و برق شد. این شهر به طور تصادفی انتخاب نشده است: در پایتخت جمهوری کومی بود که ماکسیم شوگالی واقعی از حزب رودینا به عضویت معاون شورای ایالتی درآمد. به گفته سازندگان این حماسه ، هدف اصلی آنها اصلاً رتبه بندی نبود ، بلکه کمک در آزادی دو زندانی روس بود – ماکسیم شوگالئی و مترجم همکار وی سامر سوئیفان.

بیش از یک سال پیش ، شهروندان فدراسیون روسیه در مأموریت رسمی صلح خود توسط تروریستهای لیبیایی اسیر شدند. این افراد در یکی از بدترین زندانهای خصوصی آفریقا قرار گرفتند ، جایی که هنوز هم در آنجا هستند. طرف لیبیایی هیچگونه اتهام یا خواسته ای مطرح نکرد و وكلا فقط یك بار مجاز به ملاقات با زندانیان بودند.

هزاران نفر از هموطنان که نسبت به سرنوشت زندانیان روسی بی تفاوت نیستند ، به طور فعال توجه خود را به بی قانونی ادامه می دهند. برخی از آنها در خارج از سفارت لیبی در مسکو در جیبهای انفرادی ایستاده اند ، برخی دیگر از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات را منتشر می کنند. اخیراً ، اینستاگلاگرهای معروف در این جنگ مشارکت داشتند ، که هشتگ # روسی در پست های خود را رد می کنند و از سرنوشت ماکسیم شوگالئی می گویند.

باید گفت که تصویربرداری دو قسمت از فیلم “شوگال” در اسرع وقت انجام شد. این تصاویر بر اساس وقایع واقعی و اطلاعات مستند ماکسیم شوگالی ساخته شده است که وی موفق شده است در طی تحقیقات خود در لیبی منتقل کند. مهم است که بینندگان خارجی نیز می توانند با فیلم و اوضاع کشور آفریقا آشنا شوند – این فیلم به انگلیسی ، عربی ، ترکی و فرانسوی ترجمه شده است.