Emmy-2020: جایزه معتبر تلویزیونی پیروزی ایمنی و کسالت

خوانده شد

مراسم باشکوهی که در آن ستاره ها با لباس و لبخندهایی که توسط عکاسان احاطه شده اند برق می زنند و سپس به پاس قدردانی از آنها سخنرانی های پرشکوه می کنند غنائم معتبر گاهی اوقات اتفاقات بسیار خسته کننده و قابل پیش بینی به نظر می رسند. اما همین که از چنین سرگرمی هایی محروم شدیم ، بلافاصله ناراحتی ایجاد شد. بله ، البته ، قالب قرنطینه جدید مراسم Emmy به نظر می رسد یک پیروزی فناوری و یک رویکرد سازگار با محیط زیست است – بدون لیموزین و کیلووات برق. اما بعد از چنین مراسم های از راه دور ، کسی نیست که حتی استخوان ها را بشوید ، همه چیز بسیار مناسب بود.

به سختی کسی شک داشت که جیمی کیمل ، که از لس آنجلس میزبان این مراسم بود ، با شوخ طبعی درست است و او حداکثر فشار را از شرایط جدید می گیرد. در پایان ، این اتفاق افتاد. ستاره هایی که از خانه هایشان پخش می شدند ، با مهمانی های لباس خواب مخاطب را سرگرم نمی کردند ، اما در عین حال حداقل اندکی در مورد فضای داخلی خود نشان می دادند. ترفند کارکنان آکادمی تلویزیون به عنوان تحویل دهندگان مجسمه ها اصلاً بد به نظر نمی رسید. و البته یک لباس بزرگ ورزشی فوق العاده. طراح کاتیا کاهیل نه تنها کد لباس و پروتکل های اپیدمیولوژیک را با هم ترکیب کرد ، بلکه یک چیز عالی برای الگوهای رفتاری و احتمالاً یک لباس برای هالووین ایجاد کرد. روند سریع مراسم و جهت دهی عالی ، که تعداد باورنکردنی نامزدها در ده کشور جهان را پوشش می داد ، عموماً به عموم تعطیلات داد ، و در آن آنها به شدت همه چیز را که هنجارهای جدید صنعت سرگرمی دیکته شده توسط سازمان بهداشت جهانی و جنبش های من و زندگی سیاه است ، رعایت می کنند. مدتهاست که مشاهده شده است که هر جا شدت وجود دارد ، بی حوصلگی وجود دارد. اما آنجا بهتر از هیچ چیز است.

Netflix و HBO به طور پیش بینی شده جایزه اصلی را اره کردند. به اولی 21 تندیس ، به دومی – به اندازه 30 تندیس اهدا شد. سری اصلی این فصل “نگهبانان” نام دارد که 11 جایزه در نامزدهای مختلف دریافت کرد. این سریال انتقادات جنجالی را به همراه داشت ، اما تقریباً همه منتقدان بر این عقیده بودند که Watchmen پروژه ای بزرگ و جاه طلبانه است که می توان آن را بسیار مدرن نیز نامید.

در پیش زمینه یک زن تیره پوست در سن پنجاه سالگی قرار دارد (رجینا کینگ نامزد بهترین بازیگر زن را برای این نقش برنده شد) ، و در فیلمنامه یک آمریکای جایگزین بدون اینترنت و سیگار ، اما با شبیه سازی ، و همچنین توطئه ها و وحشت نژادی است. تا همین اواخر ، دیستوپی به نوعی ژانر جنون آمیز قلمداد می شد ، اما از آنجا که توطئه های مربوط به همین دیستوپی در اخبار روز نمایش داده می شد ، تصورات درباره آینده عجیب بسیار جدی تر شروع می شد. و اگر معنای جنسیتی و اجتماعی در همه این موارد وجود داشته باشد ، در اینجا تقریباً همه جوایز اصلی در نامزدی “سری کوچک” وجود دارد.

اصلی ترین رقیب غم انگیز “نگهبانان” نمایش کمدی “Shits Creek” بود. ثروتمندان نابود شده واقعاً یک موضوع خنده دار هستند ، اما قهرمانان سریال ، علاوه بر همه چیز ، از آن دسته از اقشار جامعه نیز هستند که اکنون پذیرفته شده اند تا با تحقیر مورد تأکید با آنها رفتار شود. تاجری که در دامنه های ویدئویی بلند شده است ، همسرش بازیگر سریال های صابونی است ، به علاوه بچه ها یک اجتماع دوست و یک هیپستر هستند. و بنابراین کل این شرکت مجبور به انتقال به یک جامعه روستایی می شود ، که مدتها پیش آنها را برای سرگرمی خریداری کرده اند. ماجراهای خانواده رز برای ششمین فصل در جریان است ، اما اکنون فقط این سریال با سخاوت فراوانی مورد استقبال قرار گرفته است. و یوجین لوی ، که نقش رئیس خانواده را بازی می کرد ، برای بهترین بازی در یک سریال کمدی جایزه دریافت کرد.

در میان پروژه های رتبه بندی شده در ژانر دراماتیک ، همانطور که انتظار می رفت ، مجموعه “وراث” برنده شد ، که در آن نزدیکترین بستگان یک مغرور قدیمی رسانه (تصویر عمدتا از زندگی روپرت مرداک الهام گرفته شده است) در تلاشند امپراطوری او را به دست بگیرند ، و این خیلی به صداقت و اخلاق روشهای آنها اهمیت نمی دهد. جمله تند دیگری در مورد بدبختی های ثروت ، که البته چهره ای سفید براق دارد.