آلکسی ولودین پیانیست برای اجرای برنامه در سالن Zaryadye

20/11/23
در تاریخ 24 نوامبر ، کنسرتی از الکسی ولودین و ارکستر فیلارمونیک ملی روسیه برگزار می شود. این برنامه شامل موتزارت ، کودای ، راخمانینوف است.

الکسی ولودین دو بار در سالن Zaryadye اجرا کرده است – در اولین فصل در جشنواره موسیقی Rachmaninov ، با همراهی ارکستر سمفونیک دولتی جمهوری تاتارستان ، کنسرتو معروف شماره 2 را برای پیانو و ارکستر توسط S. V. Rachmaninov اجرا کرد. در فصل دوم – ترکیب های مدنر ، استراوینسکی و راخمانینوف در یک دوئت با پیانویست کنستانتین لیفشیتس.

پیانیست درخشان ، افتخار مکتب پیانو روسیه ، الکسی ولودین در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین مفسران معاصر موسیقی پیانو راخمانینوف شناخته می شود. در خارج از کشور ولودین را نماینده “پیانیسم عاشقانه” می نامند و هر یک از کنسرت های او یک رویداد است.

فعالیت بین المللی الکسی ولودین پس از پیروزی درخشان وی در مسابقات بین المللی پیانو Geza Anda در زوریخ در سال 2003 به سرعت در حال پیشرفت است. این پیانیست همچنین در مسابقات بین المللی Paloma O’Shea در Santander (اسپانیا ، 1998) ، در سیدنی (استرالیا ، 2000) ، به نام Ennio Porrino در Cagliari (ایتالیا ، 2001) عناوین را به دست آورده است. ولودین با موفقیت در سالن های کنسرت مشهور جهان اجرا می کند: Royal Festival Hall در لندن ، La Scala در میلان ، مرکز Lincoln در نیویورک ، سالن Suntory در توکیو و بسیاری دیگر.

الکسی ولودین هنرمند انحصاری Steinway & Sons است.

ارکستر فیلارمونیک ملی روسیه ، مدیر هنری – ولادیمیر اسپیواکوف در این کنسرت شرکت می کند. رهبر ارکستر – کنستانتین خواتینتس.

این برنامه شامل کنسرتو شماره 20 موتزارت برای پیانو و ارکستر در مین مینور ، “رقص از گالانتا” توسط Kodai ، راپسودی در یک موضوع از پاگانینی برای پیانو و ارکستر ، در یک مینور توسط راخمانینوف است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی تالار زریادیه

20/11/23

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید