اولین نمایش در جشنواره “میراث”

2023/05/22
اولین اجرای کامل در روسیه اجرای خدمات الهی شماره 1 واسیلی تیتوف در کلیسای جامع سنت سامپسون بود.

مراسم الهی در کلیسای جامع سنت سامپسون، یکی از معدود معابد به خوبی حفظ شده در نیمه اول قرن هجدهم، با اجرای “خدمت خدا” شماره 18 برگزار می شود. Plotnikova که برای اولین بار در روسیه به طور کامل اجرا می شود. N.Yu. پلوتنیکوا محقق مدرن سبک partes و آثار آهنگساز است. این سرویس، به احتمال زیاد، توسط V. Titov در 1680-1687 ساخته شده است. بلافاصله پس از انتشار “زبور قافیه” به آیات سیمئون پولوتسک، زیرا آغاز خدمت با آغاز مزمور 119 یکسان است. نادژدا یوریونا پلوتنیکوا، دکترای تاریخ هنر، استاد هنرستان مسکو، یک مطالعه اساسی را به کار وی. تیتوف اختصاص داده است. نیمی از قرن 18. (رم به نام Gnesins، 2013)؛ این تنها کار علمی با این بزرگی از دهه 1980 است.

Plotnikova N.Yu.، محقق برجسته مدرن
موسیقی قدیمی روسی و پارت

از 17 می تا 12 ژوئن، جشنواره Heritage در سن پترزبورگ برگزار می شود که به فرهنگ روسیه در آستانه اصلاحات پترین و عصر پترین اختصاص دارد. آهنگ های کمتر شناخته شده و به ندرت اجرا شده از اواخر قرن هفدهم تا نیمه اول قرن هجدهم، که بسیاری از آنها قرن ها بعد برای اولین بار اجرا خواهند شد، در کلیسای جامع سنت اسحاق، نجات دهنده خون، سالن کوچک فیلارمونیک، تئاتر ارمیتاژ و سالن کنسرت تئاتر ماریینسکی. این جشنواره همچنین میزبان کلاس های مستر برای دانش آموزان، معلمان و مجریان خواهد بود.

تصویر مرکزی جشنواره، شخصیت باشکوه پیتر اول، تحولات و پیروزی های نظامی او است. فرهنگ عصر پترین مرز بین قرون وسطی روسیه و عصر جدید را مشخص کرد. این توسط رویدادهای آشفته قرن هفدهم “سرکش” – در آستانه اصلاحات پیتر – آماده شد. این مفهوم کلی انتخاب برنامه های کنسرت را تعیین کرد.

اطلاعات و عکس ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی جشنواره

2023/05/22

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید