برندگان مسابقات تمام روسیه در بین هنرستان ها و معلمان هنری کودکان اعلام شدند

اولگا لیوبیموا ، وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه ، در افتتاحیه این مراسم سخنرانی کرد. وی سلام معاون معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه تاتیانا گولیکووا را خواند.

“کاملاً اخیراً ، در جلسه شورای فرهنگ تحت ریاست فدراسیون روسیه ، ولادیمیر پوتین از نقش مدارس هنری کودکان در ایجاد شرایط برای رشد استعدادهای کودکان تمجید کرد. در اینجا به ویژه نقش یک معلم مهم است – سرپرستی که با کودکان کار می کند ، زیرا سرنوشت استعداد به کار او بستگی دارد. مانند هیچ کس دیگری ، شما می دانید که چگونه استعداد را در هر کودکی پیدا کنید ، می توانید در هر شرایطی به یک پشتیبانی تبدیل شوید و از یک دانش آموز حمایت کنید ، عشق به هنر را در او ایجاد کنید و به اوج خلاقیت میل کنید. هر یک از شما یک شخصیت منحصر به فرد و یک استاد واقعی در کار خود هستید. ”

10 مدرسه هنری کودکان و 5 معلم برنده جایزه شدند. از این میان ، هیئت داوران برندگان را در هر مسابقه انتخاب می کند: سوتلانا سرگئونا گورچاکووا از مدرسه هنری کودکان شماره 3 E.V. Gurov (اومسک) در میان معلمان بهترین شد و مدرسه هنر کودکان شماره 1 به نام E.V. Gurov برنده مسابقه بهترین مدرسه هنری کودکان شد. V.I. Surikova (کراسنویارسک).

اولگا لیوبیمووا بار دیگر از شرکت کنندگان ، فینالیست ها و برندگان مسابقات تشکر کرد.

“بسیار سپاسگزارم برای کار شما ، برای صبر و تحمل شما ، و جداگانه ، یک تشکر بزرگ انسانی برای امسال ، که همه ما با هم پشت سر می گذاریم ما کار باورنکردنی پشت هر کودکی را درک می کنیم. ما بسیار تلاش خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم و به شما نزدیک باشیم. “

مراسم اعطای جوایز با حضور اعضای هیئت داوران بزرگ مسابقات ، رئیس دانشگاه های برجسته خلاق کشور – الکساندر سوکولوف ، مارینا لئونوا ، الکساندر ریژینسکی ، یوگنی کنیازف ، اعضای کمیته برگزاری مسابقات ، از جمله چهره های مشهور هنر و فرهنگ ، مانند ولادیمیر مالیشف ، رئیس VGIK ، وزیران منطقه ای فرهنگ … این مراسم با اجرای استعدادهای جوان ، دانش آموزان مدرسه موسیقی آکادمی موسیقی روسیه تزئین شد. Gnesins ، اعضای هیئت داوران بزرگ یوگنی کنیازف و Ekaterina Mechetina ، و همچنین معلمان و دانشجویان آکادمی موسیقی روسیه Gnesins.

برندگان جوایز نقدی دریافت کردند: معلم برنده – 200 هزار روبل ، و مدرسه برنده – 1 میلیون روبل برای توسعه. همچنین به برندگان جوایز نقدی اهدا شد: سازمانهای آموزشی – هر کدام 400 هزار روبل ، معلمان – هر کدام 100 هزار روبل.

برای مرجع:

مسابقات تمام روسی “بهترین معلم مدرسه هنر کودکان” و “بهترین مدرسه هنری کودکان” رویدادهای قابل توجهی با هدف حفظ و توسعه سیستم آموزش هنر ، حمایت از معلمان هنرستان های کودکان است.

در مجموع ، 446 معلم در مرحله مقدماتی در سال 2020 شرکت کردند ، از این تعداد 124 نفر (از 56 منطقه) به مرحله نهایی و 148 مدرسه (از 60 منطقه) که 91 سازمان به مرحله نهایی رسیدند.

وزارت فرهنگ