برندگان مسابقه آکادمی موسیقی بین المللی اعلام شدند

12/14/2020
اولین مسابقه بین المللی موسیقی شناسی “آکادمی موسیقی” در مسکو پایان یافت.

دیمیتری باتالوف ، پیانیست و محقق ، که اثری درباره موسیقی آهنگساز معاصر فرانسوی ، تریستان مورای ارائه داد ، برنده و برنده جایزه 100000 روبل شد. جایزه دوم به موسیقی شناس کازان ، پاول پیمورزین (گزارشی از موارد غیرمعمول شکل گیری توسط یوهان سباستین باخ) تعلق گرفت ، جایزه سوم به آنا ایگلیتسکایا ، معلم هنرستان مسکو ، که موسیقی آهنگساز روسی ولادیمیر تارنوپولسکی را مطالعه می کند.

جوایز ویژه ای به آنا ساونکووا (برای بهترین بحث علمی) ، دانیل پوپوف (برای رویکردی غیرمتعارف به علم موسیقی) و آلیسا ناسیبولینا (برای بهترین کار درباره یک آهنگساز زنده) اهدا شد.

یاروسلاو تیموفیف ، سردبیر مجله آکادمی موزیکال: «هر مجله علمی خوبی در تلاش است تا مقالاتی از نویسندگان جوان منتشر کند ، اما در عمل یافتن این نویسندگان بسیار دشوار است. نه به این دلیل که آنها وجود ندارند ، بلکه به این دلیل است که هیچ محیطی امکان پیدا کردن یکدیگر و ما را فراهم نمی کند. نتیجه اصلی این مسابقه این است که ما این نویسندگان را پیدا کرده ایم و اکنون می دانیم که با هم در یادگیری موسیقی همراه خواهیم بود.

این مسابقه توسط قدیمی ترین مجله موسیقی شناسی کشور آکادمی موزیکال و اتحادیه آهنگسازان روسیه برگزار شد. در میان 71 شرکت کننده دانشمندان جوانی از روسیه ، اوکراین ، بلاروس ، قزاقستان و فرانسه بودند. هیئت منصفه متشکل از موسیقی شناسان برجسته مسکو بود: لوون آکوپیان ، میخائیل ساپونوف ، کنستانتین زنکین ، لاریسا کیریلینا ، مارینا راکو ، تاتیانا تسارگراادسکایا ، رومن ناسونوف و یاروسلاو تیموفیف.

شماره های بعدی “آکادمی موسیقی” شامل بهترین مقالات ارسال شده به مسابقه خواهد بود. برگزارکنندگان برنامه دارند که مسابقه بین المللی بعدی موسیقی شناسان را طی دو سال برگزار کنند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی TFR

12/14/2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید