بیش از 100 کودک با استعداد تحت حمایت یوری باشمت در سومین آکادمی موسیقی شهرهای هسته ای شرکت کردند

کلاسهای استاد آکادمی با پشتیبانی برنامه سرزمین فرهنگی Rosatom در 11 شهر صنعت هسته ای برگزار شد: Novouralsk ، Dimitrovgrad ، Polyarnye Zorya ، Trekhgorny ، Desnogorsk ، Kurchatov ، Balakovo ، Zarechny (منطقه پنزا) ، Snezhinsk ، Sosnovy Bor ، Glazov.

نوازندگان برجسته روسی و معلمان م leadingسسات آموزشی برجسته مسکو و سن پترزبورگ به ویژه به شهرهایی که شرکت Rosatom در آنها واقع شده است آمدند تا با کودکان مستعد تجربه حرفه ای و اسرار تسلط خود را در ده تخصص: ویولن ، فلوت ، پیانو ، گیتار “،” بالالایکا “،” دومرا “،” آکاردئون دکمه ای “،” آکاردئون “،” کلارینت “،” ساکسیفون “.

مربیان نوازندگان جوان امسال: الكساندر پلیسكوفسكی (فلوت) ، كیریل كراوتسوف (ویولن) ، دیمیتری ورونین (گیتار) ، اوگنی شابالین (بالالایكا / دومرا) ، نادژدا دیمیترینكو (دامرا) ، دنیس بورشتین (پیانو) ، النا پوپكوا (پیانو) ) ، الكساندر سلیوانوف (آكاردئون دكمه ای / آكاردئون) ، دیمیتری تاتاركین (گیتار) ، سرگئی وورونوف (پیانو) و آندری بولشیانف (كلارینت / ساکسیفون).

همانطور که استاد یوری باشمت بارها و بارها اشاره کرده است ، فرصت انجام پروژه های آموزشی در چنین شرایط دشواری برای همه یک موفقیت بزرگ و یک موفقیت بزرگ است. و معلمان آکادمی بارها و بارها متذکر شده اند که چنین تبادل دانش نه تنها برای دانش آموزان ، بلکه برای معلمان نیز لازم است.

علاوه بر این ، به دلیل شرایط اپیدمیولوژیک دشوار ، برای اولین بار ، فیلمبرداری و انتشار بیشتر کلاسهای استاد آکادمی در اینترنت برگزار می شود که به لطف آن نوازندگان و معلمان جوان از سراسر روسیه و خارج از کشور می توانند آنها را در حوزه عمومی ببینند. این ضبط ها در کانال YouTube “Territory of فرهنگ” منتشر خواهد شد. آموزش “، در وب سایت برنامه” سرزمین فرهنگ Rosatom “، و همچنین در وب سایت رسمی پروژه های آموزشی یوری باشمت www.ecyb.ru.

آکادمی موسیقی شهرهای هسته ای مجموعه ای از رویدادهای آموزشی برای کودکان با استعداد است که شامل کلاسهای استادانه ، درسها و سخنرانی های چهره های برجسته هنر موسیقی و همچنین اجرای کنسرت توسط معلمان و شرکت کنندگان است.

اولین آکادمی موسیقی شهرهای اتمی تحت حمایت یوری باشمت توسط آژانس کنسرت روسیه و برنامه سرزمین فرهنگی روزاتوم در پاییز 2018 برگزار شد. سپس بیش از 100 کودک و معلمان آنها از 19 شهر صنعت هسته ای به نوورالسک و اسنهژینسک آمدند تا در کلاسهای استادانه اساتید دانشگاه های اصلی موسیقی در مسکو و سن پترزبورگ شرکت کنند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی RCA