تا 15 ژانویه ، تئاترها و سینماهای مسکو فقط 25 درصد بازدیدکنندگان را می توانند پذیرا شوند

11.11.2020
از 13 نوامبر 2020 تا 15 ژانویه 2021 ، یک رژیم محدودیت جدید در مسکو اعمال می شود. اقدامات اضافی برای جلوگیری از ویروس کرونا توسط شهردار پایتخت ، سرگئی سوبیانین ، در ارتباط با افزایش شدید تعداد موارد ، اعمال شد.

با توجه به محدودیت های جدید ، حداکثر تعداد تماشاگران در تئاترها ، سینماها و سالن های کنسرت پایتخت دیگر نمی تواند از 25٪ ظرفیت اماکن فراتر رود. و برنامه های فرهنگی ، تفریحی و سایر رویدادها با حضور تعداد زیادی از تماشاگران به مدت دو ماه کاملاً ممنوع خواهد بود ، به استثنای رویدادهایی که با تصمیم مقامات اجرایی برگزار می شود.

دستور جدیدی درباره اقدامات پیشگیری از ویروس کرونا در 11 نوامبر توسط وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه منتشر شد. بر اساس این سند ، از 13 نوامبر تا 15 ژانویه در موزه ها و گالری ها نمایشگاه ها و نمایشگاه های موقت ، تورهای گروهی و سایر رویدادها به حالت تعلیق درآمده است. بازدیدکنندگان از نمایشگاه های دائمی باید فاصله اجتماعی 1.5-2 متری از یکدیگر را حفظ کنند و برگزارکنندگان نمایشگاه باید مسیریابی را در سالن ها انجام دهند که جریان ورودی میهمانان را از بین ببرد.

در عین حال ، م institutionsسسات فرهنگی قادر خواهند بود به صورت آنلاین نمایشگاه ها ، ونیساژها ، سخنرانی ها ، آموزش ها ، سخنرانی ها ، کلاسهای مستر و سایر رویدادها را آزادانه برگزار کنند.

تنها پس از توافق با اداره ورزش شهر و بخش روسپوتربنادزور ، مسابقات ورزشی دسته جمعی با مشارکت تماشاگران برگزار می شود.

دانشجویان کالج و دانشگاه به یادگیری از راه دور روی خواهند آورد. دانش آموزان تشویق می شوند سفرهای شهری را به حداقل برسانند.

11.11.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید