جادوی موسیقی ارکستر ملی روسیه و بنیاد نام های جدید را متحد خواهد کرد

پروژه موسیقی و آموزشی “جادوی موسیقی” که توسط ارکستر ملی روسیه همراه با شرکت “Chevron Oil and Gas Inc” انجام شده است ، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی خلاق این مجموعه تبدیل شده است. کنسرت های این مجموعه که به طور سنتی سالهاست برای کودکان و جوانان در نظر گرفته شده است ، در بهار در مکانهای مختلف پایتخت در مقابل شنوندگان جوان از هنرستانهای موسیقی و موسیقی ، بیمارستانهای کودکان ، یتیم خانه ها و مدارس شبانه روزی ، مهد کودک های کم بینا و همچنین برگزار می شود. برای اعضای خانواده کشته شدگان نتیجه تصادف در نیروگاه هسته ای چرنوبیل. در سال 2020 ، وضعیت اپیدمیولوژیکی تنظیماتی را در برنامه کنسرت ایجاد کرد ، بنابراین پروژه فقط در پایان سال خروجی ادامه یافت.

کنسرت دسامبر “جادوی موسیقی” نوازندگان ارکستر و دارندگان بورسیه نام های جدید به نام I.N را متحد خواهد کرد. Voronova ”، رئیس جمهور آن یک دنیان ماتسوئف ، پیانویست و شخصیت برجسته است.

برای کودکان با استعدادی که توسط بنیاد حمایت مالی می شوند ، آمادگی برای یک اجرای مشترک از نوع یک رقابت جدی خلاقانه بود. در فوریه سال جاری ، برای اولین بار در تاریخ بنیاد و ارکستر ، یک هیئت منصفه معتبر ، متشکل از 35 هنرمند ارکستر ، از جمله نوازندگان گروه و تکنوازان ، مهارت های 27 همکار را در ممیزی های آزاد ارزیابی کردند و 17 مجری را برای اجراهای مشترک آینده انتخاب کردند. شش برنده اول در كنسرت دسامبر در صحنه P.I. در حضور عموم ظاهر خواهند شد. چایکوفسکی

برنامه عصر شامل ترکیباتی از رپرتوار کلاسیک عاشقانه بود. قطعات انفرادی در آثار موتزارت ، هایدن ، روسینی ، پاگانینی و سایر نویسندگان توسط هنرمندان جوان اجرا می شود: ویولن سل ، ماریا اسلاشچوا و سوفیا خوسکیوادزه-دیوا ، نوازنده کلارنیست ، صوفیا مخونوشینا ، شیپور آلکساندر روبلف ، پیوستنیست آناستازیا کلیوشرووا. در یک کنسرت دوتایی برای نواختن فلوت ، چنگ و ارکستر توسط موتزارت ، نوازنده نوازنده Yekaterina Dvoretskaya در یک گروه با همنوازی گروه فلوت RNO ، ماکسیم روبسوف ، هنرمند ارجمند روسیه ، به تنهایی نوازندگی می کند. عصر امروز هنرمند ارکستر ، ویولون نواز و رهبر ارکستر الکسی سوبولف در کنسول حاضر خواهد شد.

پروژه Magic of Music برای مخاطبان گسترده ای در نظر گرفته شده و دارای ویژگی آموزشی است. و اگرچه اشغال سالن مطابق با محدودیت های تعیین شده از 25٪ بیشتر نخواهد بود ، به شنوندگان این فرصت داده می شود که کنسرت را به طور زنده در وب سایت فیلارمونیک مسکو بشنوند. این کنسرت همچنین بخشی از پروژه بزرگ روسی “سالن کنسرت مجازی” خواهد شد ، که در چارچوب آن دوستداران موسیقی منطقه ولادیمیر ، که جشنواره ها و مدارس تابستانی خلاق بنیاد نام های جدید به طور سنتی برای سالهای زیادی در آن برگزار می شود ، برگزار می شود.

کنسرت های خیریه RNO توسط Chevron Neftegaz Inc پشتیبانی می شود. این شرکت فعالیت های خود در روسیه را به حوزه تجارت ، توسعه و اجرای بسیاری از پروژه های حمایت مالی و خیریه محدود نمی کند. از جمله آنها می توان به همکاری 27 ساله با ارکستر ملی روسیه اشاره کرد. شورون اسپانسر این گروه است ، همچنین حامی مالی و سازمان دهنده چرخه موسیقی و آموزشی کنسرت های “تکنوازان RNO برای کودکان و جوانان” است.

این شرکت در رویدادهای خیرخواهانه خود ، به لطف حمایت از انواع پروژه های فرهنگی جوانان ، توجه جدی به نسل جوان دارد. یک برنامه کامل برای کمک به پرورشگاه ها ، بیمارستان ها و مدارس ایجاد شده است. از زمان افتتاح دفتر روسیه ، شورون حدود 8 میلیون دلار آمریکا (بیش از 130 پروژه) به خیریه در روسیه کمک کرده است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی RNO