رژه برندگان بیست و سومین مسابقه بین المللی تلویزیونی نوازندگان جوان “فندق شکن”

2023/05/30
در 11 ژوئن ساعت 17:55، کانال “روسیه – فرهنگ” ضبط کنسرت جشنواره “موزیکال المپوس” را نشان می دهد که در آن برندگان بیست و سوم مسابقه بین المللی تلویزیونی برای نوازندگان جوان “فندق شکن” اجرا کردند.

از 28 می تا 2 ژوئن، سن پترزبورگ میزبان جشنواره بین المللی Musical Olympus است که نسل جدیدی از موسیقیدانان و گرایش های مدرن در هنرهای نمایشی را معرفی می کند. هر سال، این نمایش با هدف حمایت از استعدادهای جوان، به یک رویداد فرهنگی واقعی در پایتخت شمالی تبدیل می شود. او اکنون 28 سال است که ایده خود را تغییر نداده است: “موزیکال المپوس” یک “رژه برندگان” است که فرصتی را برای برندگان مسابقات معتبر فراهم می کند تا در بهترین مکان های کنسرت شهر اجرا کنند.

مسابقه بین المللی فندق شکن برای نوازندگان جوان که از سال 2000 توسط کانال تلویزیونی روسیه-فرهنگ برگزار می شود، جایگاه مهمی در برنامه جشنواره دارد. هیئت امنای این مسابقه توسط ایرینا نیکیتینا، رئیس بنیاد موزیکال المپوس اداره می شود. امسال بینندگان با برندگان سال 2022 ملاقات خواهند کرد.

برندگان فندق شکن طلایی – الیزاوتا گرونینا (پرکاشن) و دانیل آبروسیموف (پیانو) و همچنین فندق شکن های نقره ای – لیانا اولیخانیان (ویولن سل) و هلن ویرابیان (فلوت) روی صحنه کاپلا آکادمیک دولتی سن پترزبورگ اجرا خواهند کرد. پترزبورگ این اجراها توسط ارکستر سمفونیک کلیسای آکادمیک دولتی سنت پترزبورگ همراهی خواهد شد. در غرفه هادی – میخائیل گولیکوف. آثار E. Sejournet, C. Saint-Saens, I.M. هایدن، وی. موتزارت

“روسیه-ک”

2023/05/30