سرگئی کریلوف ، نوازنده ویولن برای اولین بار در سالن Zaryadye اجرا می کند

03.12.2020
در 17 دسامبر ، سرگئی کریلوف در ارکستر دولتی روسیه به نام E.F. سوتلانوا رهبر ارکستر – والنتین اوریوپین

سرگئی کریلوف پس از پیروزی در مسابقات بین المللی به نام آنتونیو استرادیواری در کرمونا (1998) و به نام فریتس کرایسلر در وین (2000) به شهرت جهانی دست یافت. در بزرگترین سالن های جهان با رهبری ارکسترهای برجسته روسیه ، اروپا ، آمریکا ، آسیا تحت هدایت رهبران ارکستر برجسته ای از جمله والری گرگیف ، یوری تمیرکانف ، یوری باشمت ، میخائیل پلتنف ، آندره بوریکو ، ولادیمیر یوروفسکی ، واسیلی پترنکو اجرا می کند.

در دیسکوگرافی ویولونیست آلبوم های منتشر شده توسط برچسب های EMI Classics، Agora، Melodiya، Deutsche Grammophon وجود دارد. وی با همکاری استینگ ، یک DVD Twin Spirits اختصاص داده شده به شومان را ضبط کرد. سرگئی کریلوف توسط آنتونیو استرادیواری (1734) ویولون می زند ، که توسط بنیاد استرادیواری در کرمونا تهیه شده است.

“سرگئی کریلوف مطمئناً می تواند به تکنیک خوب افتخار کند. اما هنوز هم ، او نه با او و نه با زیبایی صدا ، بلکه با معناداری باورنکردنی تمام نت هایی که از ساز خود استخراج می کند ، تسخیر می شود. او می داند چگونه این احساس را ایجاد کند که همه آنها تصادفی نیستند. این یک هدیه نادر است ، که به ویژه غیرمنتظره بودن آن بسیار خوشایند بود. ”منتقد درباره او نوشت.

برنامه کنسرت شامل کنسرتوی مندلسون برای ویولن و ارکستر در مینور ، مقدمه و Rondo Capriccioso برای ویولن و ارکستر در مینور ساخته شده توسط سن سانس و سمفونی شماره 3 برامس است.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی KZ Zaryadye

03.12.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید