ماراتن اعضای بدن در سالن Zaryadye

ماراتن ارگ در سالن Zaryadye شامل سه کنسرت است که در آن بهترین ارگ نوازان روسیه شرکت می کنند: تاراس باگینتس ، تیمور خالیولین ، آناستازیا سیدلنیکووا ، الکسی شمیتوف ، لادا لابزینا و دانیل زارتسکی.

در طول ماراتن ، این ارگان در انواع کیفیت ها ، ژانرها و ترکیبات سازنده ظاهر خواهد شد. مخاطبان می شنوند که چگونه این ارگ به شیوه های مختلف در موسیقی عالی باخ ، بوم های موسیقی عالی توسط آهنگسازان فرانسوی قرن بیستم ، در موسیقی جاز و آثار هنرمندان آوانگارد باز می شود.

در اولین کنسرت ماراتن ، ارگ به تنهایی صدا می زند ، در دوم – در دوئت با ابو ، ویلنسل ، با صدا ، در سومین – با گروه کر و ارکستر سمفونیک.

هر کنسرت با یک سخنرانی افتتاحیه توسط ارگ نواز و نگهدارنده اعضای ارگ Zaryadye Hall Lada Labzina همراه خواهد بود.

برنامه اولین کنسرت شامل محبوب ترین آهنگ ها ، مضامین و ملودی های دوره ها و روندهای مختلف است: Prelude و Fugue in C major از جلد 1 WTC باخ ، “Snow over Leningrad” ساخته میکائیل تاریوردیف از فیلم “Irony of Fate، or Enjoy Your Bath!” ، والس گل ها. از موسیقی باله “فندق شکن” ساخته چایکوفسکی ، موضوع از فیلم “هری پاتر. جنگ ستارگان”. این کنسرت برای شنوندگانی مناسب است که شاید تازه آشنایی خود را با ارگ آغاز کرده اند.

در کنسرت دوم Fugue با موضوع آهنگ کریسمس روسیه توسط گلیر ، دو سه نفر برای اوبو ، ویولن سل و ارگ توسط دوبوئز ، مارس برای مراسم تشریفاتی پاپ ویدور و سایر آثار برگزار خواهد شد. شرکت کنندگان ارگ نوازندگان آناستازیا سیدلنیکووا و الکسی شمیتوف و همچنین ولادیمیر ویاتکین (اوبو) ، الکساندر زاگورینسکی (ویولنسل) ، آلیسا گیتسبا (سوپرانو) هستند.

در آخرین نوازندگان کنسرت ، لادا لابزینا ، دانیل زارتسکی ، ارکستر نیو روسیه و گروه کر مینین آثاری از سن سانز ، پولنک و گیلمن را اجرا می کنند.

کنسرت ها از ساعت 12.00 ، 15.00 و 19.00 شروع می شود.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی KZ Zaryadye