“ما می خواستیم یک فیلم فیلمبرداری کنیم اما معلوم شد یک فیلم است”

امروز اولین نمایش تک و ویدیوی “خدا لعنتی” برگزار شد! یک ویدیو کلیپ در صفحه رسمی گروه یوتیوب ارائه شد که توسط ولادیمیر بشدین ، ​​فیلمنامه نویس ، تهیه کننده و کارگردان آن نوشته شده است. آهنگسازی موزیک ویدئوی 3 دقیقه ای بیشتر شبیه یک فیلم تمام عیار با طرح نمادین در روح رمان های گوتیک و همچنین یک صحنه اقلیمی قدرتمند است.

“به نظر می رسد که این موسیقی متن فیلم است ، اما اتفاقاً یک فیلم برای آهنگ ما است. به نظر می رسد برای برخی از فیلم های بزرگ موسیقی متن است ، زیرا من به شوخی آن را صدا کردم “اگر تارانتینو Les Miserables را شلیک می کرد ، آنها اینگونه به نظر می رسند” ، – مشترک است شورا Bi-2.

Leva Bi-2 در مورد چقدر کار برای گروه فیلمبرداری دشوار بود و چگونگی اشکال زدایی در روند ساخت فیلم صحبت کرد:
چهار روز تیراندازی مثل ساعت کار شد! این لیاقت تیم عالی کارگردانی ولادیمیر بشدین است. وقتی او فیلمنامه را به ما گفت ، من ترسیدم که ویدیوی جدید ادامه خط تاریک ویدیوهای “Whiskey” و “Inferno” باشد. اما وقتی کاملاً به حرفهای او گوش کردم ، ایمان آوردم و نظرم تغییر کردم. و من بسیار خوشحالم که دیدگاههای شخصی خود را تجدید نظر کردم. با ترکیبی فوق العاده از ایده ، موسیقی و آهنگ به بازار آمد. روابط بین پدران و فرزندان. این آهنگ به تمام افراد رد شده ، تحقیر شده و توهین شده اختصاص دارد که هر ساله تعداد آنها بیشتر می شود. “

کارگردان فیلم ولادیمیر بشدین اعتراف کرد که هنگام نوشتن فیلمنامه ، او از فیلم های ترسناک کلاسیک الهام گرفته است – “درخشش” توسط استنلی کوبریک و “روانی” از آلفرد هیچکاک:
وقتی فیلمنامه را نوشتم احساس شاین بر من تأثیر گذاشت. وقتی این آهنگ را شنیدم ، بلافاصله این ایده را تسخیر کردم که چیزی کوچک در ویدیو باید با چیز بزرگ و ناعادلانه مبارزه کند. من واقعاً می خواستم این گروه دقیقاً شبیه داستان نویسان باشد که نیروهای خوبی هستند. وقتی برای اولین بار با هم آشنا شدیم ، من دو ایده داشتم. من یکی را خیلی دوست داشتم ، اما فکر کردم که شاید بچه ها وارد نشوند ، زیرا او بسیار شجاع است. اما بعد از اینکه به طور خلاصه داستان جوجه اردک زشتمان را گفتم ، بچه ها به سمت آن پریدند و چراغ سبز نشان دادند. این البته جنون آمیز بود! “

تیزر 20 ثانیه ای این ویدئو ، که در 20 نوامبر در صفحه YouTube Bi-2 منتشر شد ، بیش از 100 هزار بازدید داشته است. طرفداران این گروه صدها نظر را با اشاره به ماهیت سینمایی این ویدیو اعلام کردند:

“آیا Netflix هنوز به فیلم های شما علاقه مند است؟”
“دوباره سریال به طور تصادفی فیلمبرداری شد”
“این احساس که این حداقل یک فیلم جداگانه است”
“Bi-2 می خواست فیلمبرداری کند اما ظاهراً فیلم شد”
“آیا این واقعاً یک تیزر تبلیغاتی برای ویدیو است ، نه یک پیش پرده از فیلم؟”
“آنها فیلمبرداری کردند و به طور تصادفی اسکار گرفتند”

“God of the Damned” سومین آهنگ از Bi-2 از آلبوم آینده است که قرار است در سال 2021 منتشر شود. همانطور که نوازندگان قول داده بودند ، آهنگ جدید از نظر صدا بسیار متفاوت از دو تک آهنگ قبلی “Inferno” و “Depression” است که در سال 2020 منتشر شده است. سبک “خدای لعنتی” نزدیک به ژانر موسیقی انجیل “انجیل” پایدار است.

“من فکر می کنم که در روسیه این اولین نوع تجربه انتقال انجیل به صحنه راک است ، – گزارش شده Leva Bi-2… – شورا هر ماه از بایگانی های من حسابرسی می کند ، که در آن این آهنگ را پیدا می کند. من در مورد آن تردید داشتم ، و هیچ شرطی روی آن قرار ندادم – من نمی دانستم که چگونه آن را توسعه دهم. و شورا او را پیدا کرد و گفت که آهنگ عالی است و او آن را خواهد خواند. “

شورا Bi-2 توضیح داد که چرا تصمیم گرفت از اجرای تک آهنگ جدید Leva Bi-2 صرف نظر کند: “به طور کلی ، در ابتدا قرار بود این آهنگ را بخوانم ، اما وقتی Leva آن را آورد و متن آن را به من نشان داد – او آن را به صورت آزمایشی خواند – من گفتم پیامی که در آن بود این آهنگ را فقط او منتقل می کند. من به عنوان خواننده اصلی در گروه کر خواهم بود. “

EP در همه سیستم عامل های دیجیتالی موجود است که شامل آهنگ جدید “God of the Damned” و پاداش های آن است: نسخه کارائوکه و کاورها. مجری جوان با استعداد لیزا گروماوا در ضبط نسخه های جایگزین شرکت کرد. یکی از امیدوار کننده ترین گروههای پس از پانک در زمان حاضر – Midnight Faces؛ الکترونیک رقص تدریجی P.PAT و یک تیم capella Jukebox Trio.

اطلاعات ارائه شده
سرویس مطبوعاتی گروه Bi-2