نمایش درام ژاپنی “دریای جنگل آبی” در مورد عشق بین یک جنگجوی شجاع و یک روباه سفید خواهد گفت.

“دریای جنگل آبی” اولین اجرای موسیقایی است که در آن داستان توسط طبل های تایکو و سایر سازهای سنتی ژاپنی از جمله شاکوهاچی، شینوبو، نوکان، کوتو، شامیسن روایت می شود. مخاطبان منتظر خوانش جدیدی از نمایش طبل سنتی ژاپنی هستند.

نمایش درام ژاپنی “دریای جنگل آبی” در مورد عشق بین یک جنگجوی شجاع و یک روباه سفید خواهد گفت.

عکاس سرگئی دورنوگلازوف

طرح داستان بر اساس افسانه‌های روباه‌های کیتسون و جشنواره ماه کامل است. داستان در مورد شجاعت، جاودانگی و عشقی است که در زیر پانزدهمین ماه در دریای جنگل آبی آئوکیگاهارا، بین جنگجوی دلیر Getsu Oomori و روباه سفید Kino Kitsune شکوفا شد.

– در زمان های قدیم، حتی قبل از تولد پایتخت جدید، در نزدیکی آب های تاریک آئوکیگاهارا، در پای کوه فوجی، در دریایی از جنگل آبی، سیاه مانند شب، زیر نور پانزدهمین ماه ماه تسوکیمیتسوکی، داستانی متولد شد که تا به امروز ادامه دارد. سازندگان نمایش می گویند: این داستان در مورد شجاعت تزلزل ناپذیر و عشق ابدی است.

ریتم درام ها مخاطب را به انبوه جنگلی غیر قابل نفوذ می برد، جایی که در تاریکی آبی-سیاه با روباه های جذاب کیتسون روبرو می شوند. ملودی های کوتو با ضربات قدرتمند تایکو ادغام می شوند و سپس افسانه شب مهتابی تسوکیمی ماتسوری که در دریای جنگل آبی گفته می شود، تمام رازهای آن را روشن می کند.

در نمایش “دریای جنگل آبی”، شرکت کنندگان نمایش Taiko-in-Spiration مهارت های خود را در ضربات کوبه ای نشان می دهند. الهام بخش ایدئولوژیک تیم الکساندرا ساموخینا بود.

– هر تعطیلات ژاپنی افسانه خاص خود را دارد و شب تحسین ماه – Tsukimi Matsuri – از این قاعده مستثنی نیست. الکساندرا می گوید، جایی که زیبایی باستانی کیوتو اکنون شکوفا می شود، در هیان دور، نزدیک فوجی بزرگ، زمانی که جنگل های پای کوه هنوز پر از ارواح و خدایان بودند، یکی از زیباترین داستان ها متولد شد.

به گفته الکساندرا ساموخینا، در ابتدا این اجرا دارای طرحی عاشقانه با عشق، رنج و اشتیاق در طول چندین زندگی بود. اما پس از مدتی این اجرا به درامی فلسفی درباره ایثار و قهرمانی تبدیل شد. هرچند که البته عشق هم در آن نهفته است.

نمایش بر اساس تضادها ساخته شده است. ضربات وحشتناک طبل های تایکو با صدای سرریز یک کوتو (آل موسیقی کنده شده) متناوب می شود. ملودی مسحورکننده شاکوهاچی (فلوت بامبوی طولی) و شینوبو (فلوت بامبوی عرضی)، مانند صداهای آرامش بخش شرق، با صدای رعد و برق خشمگین جایگزین شده است. ریتم درام ها مخاطب را به قلب جنگل می برد، جایی که راهنمای روباه کیتسون آنها داستان عشق خالصانه و فداکارانه بین کینو کیتسونه زیبا و گتسو اوموری شجاع را روایت می کند.

Taiko-in-Spiration تنها نمایش درام ژاپنی در روسیه است. تمامی شرکت کنندگان پروژه از هموطنان ما هستند. آلات موسیقی ژاپنی توسط سانیا ساموخینا، واروارا لاپو، آناستازیا شلوموا، آناستازیا پوپکووا، آنا لی، کریستینا کیم، نادژدا خان سوپرون، کالامکاس بکبولات، اولگا آبرامووا، کریل تسوی، الکساندرا ردیوک، کیرا اگورمیتا نت کالووا، الیز. ، ناتالیا گریگوروویچ، ناتالیا کیریوشینا، ماریا ایوانووا، آلمیرا سامیگولینا، آلیسا ساونکووا و ورا ولنوخینا. هنرمندان با لباس های اصیل ژاپنی اجرا می کنند. سانیا ساموخینا کارگردان موسیقی این نمایشنامه، آندری باختروف کارگردان صحنه و درامر معروف ژاپنی تانیگوچی تاکویا آهنگساز نمایشنامه بودند.

سایت رسمی: dojo. مسکو
بلیط: intickets.ru

اطلاعات ارائه شده است
IA “Intermedia”