“ویکتوریا” نتایج سال موسیقی را خلاصه کرد

این جایزه به ابتکار گروهی از تولیدکنندگان و هنرمندان برجسته موسیقی روسیه پایه گذاری شد و توسط شاعر و خیرخواه تأسیس شد میخائیل گوتسریف، آهنگساز و تهیه کننده ایگور کروتوی، و همچنین رئیس رادیو برگزاری “GPM-Radio” یوری کوستین. ارائه جایزه ویکتوریا به یکی از درخشان ترین رویدادهای موسیقی و اجتماعی در سال 2020 خروجی تبدیل شده است که به آزمونی عظیم برای کل تجارت نمایش داخلی تبدیل شده است.

امسال به دلیل شرایط سخت اپیدمیولوژیک ، جایزه برای اولین بار بدون تماشاگر برگزار شد. آندری بولتنکو ، برگزارکنندگان و مدیر این جایزه ، تصمیم گرفتند بر این شرایط تأکید کنند. ستارگان تجارت نمایش ، دانشگاهیان جایزه و میهمانان VIP در صحنه شرکت کردند ، که به طور کامل در تیراندازی کنسرت-تلویزیونی شرکت کردند و تصمیم گرفته شد سالن کاملاً آزاد باشد. در همان زمان ، برگزارکنندگان موفق به رعایت تمام الزامات ایمنی شدند: در ورودی کاخ کرملین ، هر میهمان آزمایش ویروس کرونا را پشت سر گذاشت و مهمانان فقط برای فیلمبرداری ماسک و دستکش خود را برداشتند.

امروز سالن از جانب خالی صندلی راحتی ما تصمیم گرفت انجام دادن تزیین، به طوری که همه فورا شد قابل فهم، چقدر ما همه چيز از دست دادن توسط ما بیننده، – توضیح داد منتهی شدن اسکندر Revva که در زود تشریفات… – که در بقیه جایزه “ویکتوریا” عبور می کند توسط سنتی سناریو

اصل اصلی جایزه ویکتوریا بدون تغییر باقی ماند: اسامی برندگان “تاکنون با مهر و موم” مخفی مانده بود تا زمانی که در صحنه اعلام شدند و روند رأی گیری توسط شرکت حسابرسی E&Y دقیقاً کنترل می شد. متخصصان صنعت موسیقی در 14 گروه به بهترین هنرمندان رأی دادند و جوایز امسال در دو دسته ویژه اهدا شد. خواننده لاریسا دولینا “افسانه صحنه روسیه” اعلام شد و آهنگساز ایگور ماتوینو جایزه “بخاطر کمک بی بدیل در فرهنگ روسیه” را دریافت کرد.

ماراتن موسیقی توسط الكساندر Revva در تصویر آرتور پیروزكف با آهنگ “Dance Me” آغاز شد. این ترکیب در نامزدی “رقص هیت سال” اعلام شد ، جایی که کرم سودا و “نان” موفق به رقصیدن آن با شماره “گریه برای تکنو” شدند و در نتیجه جایزه را گرفتند. رقص رقابتی به یاد ماندنی دیگر “Uno” از گروه Little Big از سن پترزبورگ رقبا را در یک رده در سه دسته شکست داد – “بهترین گروه پاپ سال” ، “بهترین موسیقی ویدئو” و “آهنگ سال”.

به هر حال ، گروه بزرگ بزرگ به عنوان نامزد به كرملین دعوت شد ، اما از شركت در این مراسم امتناع ورزید ، و بسیار تند. “گروهی که چندین نامزدی اصلی را به دست آورد برای من چیزی مهم نیست، – رئیس جایزه موسیقی ملی روسیه “ویکتوریا” یوری کوستین در مورد وضعیت اظهار نظر کرد. – اما مهم نیست: هیئت منصفه به این طریق رأی داد. نکته اصلی این است که آنچه انجام می دهیم ، صادقانه آن را انجام می دهیم. امسال تعداد رکوردی از دانشگاهیان رای دادند. باز هم ، نکته اصلی در جایزه ما این است که هر رای می تواند بر نتیجه رای گیری تأثیر بگذارد. و هر صدایی مهم است “

نیکولای نوسکوف رکورددار دیگری از نظر تعداد جوایز کسب شده شد ، و برنده را در دو نامزدی اعلام کرد – “کنسرت سال” و “بهترین مجری راک”. بنابراین ، دانشگاهیان کنسرت سال گذشته نیکولای نوسکوف “زنده” را در “تالار شهر کروکوس” پایتخت جشن گرفتند ، خواننده که در صحنه آن هنوز به طور کامل بهبود نیافته است.

امسال ، به دلیل محدودیت های ویروس کرونا ، برای کنسرت ها در قالب معمول بسیار کمیاب بود ، بنابراین سازمان دهندگان این جایزه یک گروه ویژه “کنسرت آنلاین” ایجاد کردند. در آن ، عملکرد لئونید آگوتین در پلت فرم آنلاین Okko به خارج از رقابت تبدیل شد.

این هنرمندان که آرزوی اجرای زنده را داشتند ، از این فرصت لذت می بردند که حداقل در مقابل تماشاگران اندک جوایز ویکتوریا به اجرای برنامه بپردازند و تمام تلاش خود را به بهترین شکل انجام دهند. دیدنی و در عین حال مجلسی اجرای پولینا گاگارینا (شناخته شده به عنوان “بهترین مجری پاپ”) با ترکیب غزل “تو نمی بوسیدی” ، نویسنده کلماتی که میخائیل گوتسریف در نامزدی “شاعر سال” برنده شد.

به طور کلی ، هنرمندانی که برندگان را اعلام کردند ، از موفقیت همکارانشان صمیمانه خوشحال شدند. ایگور ماتوینکو ، با آگاهی از اینکه آهنگ “چیکی” از سریالی به همین نام به بهترین موسیقی متن تبدیل شده است ، اعتراف کرد که او این ملودی را خیلی دوست دارد. اولگ گازمانوف خوشحال بود که “بهترین آهنگساز” را اعلام کرد – کنستانتین ملادزه ، که برای آهنگ “1 + 1” اهدا شد ، و ویکتوریا داینکو – سرگئی تروفیموف ، برنده نامزدی “عاشقانه شهری (آواز روسی یا آهنگ باردیک)”

اعضای گروه Gorod 312 ، درمورد نامزدی بهترین راک گروه یا راک مجری ، گفتند که در حال آماده شدن برای مراسم ، تمام آهنگ های همکاران خود را که به فینال رسیده بودند گوش دادند و به این نتیجه رسیدند که راک در روسیه هنوز زنده است … پولینا ، برنده جایزه گرمی ، با گرمای خاصی “بهترین هنرمند هیپ هاپ” را اعلام کرد – باستو با قطعه “زندگی مثل این ترسناک است”. زیورت صمیمانه ولادیمیر پرسینیاکوف را به خاطر برنده شدن در نامزدی بهترین هنرمند پاپ تبریک گفت. ترکیب “Knockin ‘on Heaven” برای او پیروزی به ارمغان آورد.

یکی از شگفتی های این مراسم اجرای لاریسا دولینا بود که آهنگ “من نمی توانم برقصم” را که مدتهاست اجرا نکرده بود ، خواند. بقیه هنرمندان اجرا نیز چگونگی تحت تأثیر قرار دادن میهمانان را یافتند. دیماش کودایبرگن با همراهی ایگور کروتوی آواز خواند و آینه های متحرک او را احاطه کرده بود. داوا و فیلیپ کرکوروف تعداد مشترک “رولکس” را در جمع دوازده رقصنده با لباس های طلایی کاملاً تنگ اجرا کردند که صفحه ساعت گران قیمت را به تصویر می کشید. پولینا “جنگو” را در گنبدی نیمه شفاف ارائه داد که یک سکانس ویدیویی رنگارنگ روی آن پخش شد. “عشق جاودانه است” با اجرای نیکولای باسکوف با منظره ای عجیب و غریب به تصویر کشیده شد که در آن صحنه صحنه با توالی ویدئو یک فضای واحد بود. به هر حال ، نیکولای باسکوف دو بار در صحنه ظاهر شد ، در یک دوئت با Dania Milokhin اجرا و سر و صدای زیادی روی ضربه “Wildly Tusim” ایجاد کرد. سرگئی لازارف ، آرتیک و آستی ، نایلتو ، آرتیم کچر ، زیورت ، دابرو نیز در صحنه کرملین ظاهر شدند – تصویر موسیقی امسال ، که برای همه ما بسیار دشوار بود ، به طرز شگفت انگیزی درخشان و متنوع بود.

بینندگان کانال تلویزیونی روسیه می توانند از 18 ماه دسامبر سال 2020 از این موضوع اطمینان حاصل کنند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی
جایزه موسیقی ملی روسیه “ویکتوریا”