کنسرت های سال نو انجمن فیلارمونیک سن پترزبورگ از بستر VKontakte پخش می شود

03.12.2020
در ماه دسامبر ، فیلارمونیک سن پترزبورگ قصد دارد شش کنسرت را با حضور نوازندگان مشهور جهان و مجریان سنت پترزبورگ پخش کند.

اجرای یوری باشمت و گروه اتاق سولیست های مسکو ، برنامه ای بدون رهبر با اجرای بوریس برزوفسکی ، الکساندر رودین ، ​​نیکیتا بوریسوگلبسکی و ارکستر سمفونیک آکادمیک ، آهنگسازی ، موسیقی و ادبیات نیکولای لوگانسکی “من همسر یک نابغه هستم” با حضور سوتلانا کریوچکووا ، پولینا اجرای اوستینسکایا ، سرگئی بارکوفسکی ، ارکستر فیلارمونیک جاز و ارکستر سمفونیک آکادمیک با برنامه های جشن بصورت آنلاین بصورت انحصاری برای کاربران شبکه اجتماعی VKontakte در دسترس خواهد بود. لیست پخش های دسامبر با اطلاعات دقیق در مورد هر برنامه در انجمن رسمی انجمن فیلارمونیک سن پترزبورگ “VKontakte” ارسال می شود.

اولین پخش دسامبر در 6 دسامبر ساعت 8 آغاز می شود: آهنگ هایی از گریگ ، شومان ، موتزارت و چایکوفسکی توسط یوری باشمت و گروه اتاق سولیست های مسکو در سالن بزرگ فیلارمونیک سن پترزبورگ اجرا می شود. این کنسرت بخشی از چرخه ای خواهد بود که همزمان با اولین سالگرد برگزاری فیلارمونیک برگزار می شود: در ژوئن 2021 ، قدیمی ترین سازمان کنسرت کشور صد سالگی خود را جشن می گیرد.

“ما پخش های آنلاین را در سال 2017 آغاز کردیم و این پروژه برای ما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است: به لطف آن ، مخاطبان بسیار زیادی که فرصت حضور در کنسرت های ما را ندارند یا هنوز عادت حضور در فیلارمونیک را پیدا نکرده اند ، به طور منظم با بهترین تعابیر در تماس هستند. موسیقی کلاسیک ، که توسط مجریان برجسته جهان در سالن ما نمایش داده می شود– می گوید ایلیا چرکاسوف ، مدیر فیلارمونیک دانشگاهی سن پترزبورگ.

پخش های فیلارمونیک نه تنها شامل کنسرت ، بلکه داستان های موسیقی شناسان درباره آثار برنامه ، آهنگسازان و مجریان نیز می شود. هر پخش از 200 تا 500 هزار بازدید و بیش از 1500 نظر کاربر را جمع آوری می کند ، که یک شاخص عالی برای یک کنسرت موسیقی کلاسیک است. پخش کنسرتهای فیلارمونیک سن پترزبورگ از نظر تعداد بازدیدها رکوردهایی را تنظیم کرده و چندین بار به روز کرده است ؛ تا به امروز می توان رکورد مطلق را بیش از 2،140،000 بازدید در نظر گرفت ، جمع آوری شده توسط پخش اجرای گروه موسیقی افتخاری روسیه به مدیریت نیکولای الکسیف در 25 سپتامبر 2020 ، در روز تولد دیمیتری شوستاکوویچ ، تکنواز در نیکولای لوگانسکی در این برنامه صحبت کرد. این کنسرت اولین کنسرت پس از وقفه طولانی در کار فیلارمونیک بود که به دلیل همه گیری در مارس 2020 به حالت تعلیق درآمد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی فیلارمونیک

03.12.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید