باستا وارد پاپ

شد

Zivert و Niletto سخت کوش ترین جستجوگران دوتایی اواخر شده اند. علاوه بر این که آنها آهنگ مشترک “پرواز 2” را دارند ، زیورت در “درد نکشید” با باستا شورا-مورا بازی می کند و نایلتو در “تصادف” با کلاوا کوکا سرگرم می شود و آنقدر قانع کننده این کار را می کند که در بالای جدول قرار دارد.

در اتحاد هیپ هاپ و پاپ ، بسیاری از هنرمندان و تهیه کنندگان چیزی شبیه دست کمک را می بینند که ستاره های هر سبک می توانند به یک دوست خود وام دهند. پاپ ها به یک دانه فلفل احتیاج دارند ، هیپ هاپ به یک گروه کر احتیاج دارد ، و طبق این طرح ساده ، تولید تقریباً صنعتی دونفری ها برقرار است. درست است ، با وجود سود ظاهراً متقابل ، کسی خطر بازنده بودن را دارد. مانند فرعون که تمایل به گسترش رزومه کاری و تبدیل شدن به یک هنرمند با فرمت رادیویی بیشتر او را به آغوش لوبودا کشانده است. اما معلوم شد که این آغوشها تقریباً خفقان آور است: دشوار است تصور کنید که وقتی خواننده رپ هنوز سرحال است آنقدر بی جا به نظر می رسد که در ویدیوی Boom Boom دیده می شود ، جایی که او بدنام آلودگی مادران بزرگی مانند لولیتا یا Sobchak له شده است.

خرد كردن باستا چندان آسان نیست ، اما فعالیت دونفره او نشان می دهد كه این هنرمند به وضوح مخالف ریسك كردن و قدم برداشتن از پاپ به گالیما پاپ نیست. شاید برای افرادی مانند واسیلی ، هیچ تزئین بدی وجود نداشته باشد ، اما رپ آدم رپ به وضوح توسط نوعی دسر هوای آلوده حمل می شود ، در حالی که طرفداران از قبل منتظر گوشت هستند.

کوکا و نیلتو البته از جهاتی خوش تیپ هستند. در سن آنها ، شما هنوز هم می توانید باربی و کن را بازی کنید ، که در واقع ، آنها این کار را می کنند. اما یا بهتر است به موقع چنین بازی هایی را متوقف کنید ، یا به Boney و Clyde تبدیل شوید و اعصاب خود را به روش بزرگسالان قلقلک دهید.

دوتایی های پسر ، وقتی صحبت از رپرها می شود ، از نظر شهرت ریسک کمتری دارند ، اما معمولاً حتی معمول تر از جستجوی خوشبختی در پاپ است. به Morgenstern و Eljay ، و سپس Limba & Andro گوش دهید و سعی کنید دلایلی برای نگه داشتن این آهنگ ها در لیست پخش خود پیدا کنید. اگر موفق شوید ، این بدان معناست که شما رمانتیسم موسیقی را از دست نداده اید. درست است که در اکثر آهنگ های دوبیتی این رمانتیسم تقریباً وجود ندارد ، اما عملگرایی بیش از اندازه کافی وجود دارد. در این فصل ، یک دوئت یا یک همکاری تقریباً در طرح تجاری تقریباً همه ستاره ها از جمله فیلیپ کرکوروف به صورت بزرگ چاپ شده است. اما همانقدر که در این طرح ها دنده یا کفش های ورزشی مناسب از نسخه محدود وجود دارد. آنها آن را امتحان کردند ، عکس گرفتند ، پست کردند و شش ماه بعد به طور غیر منتظره نگاه کردند و متوجه شدند: “خوب ، زشتی!” آهنگ ها هم همین طور است.