ساحل “3 سپتامبر”: باسک ، Grigoriev-Apollo و دیگران در مورد الگوهای رفتاری

اظهار نظر کردند

فقط شانسون نیست که گرفتار می شود. “هواپیماربای” از ایرینا آلگرووا ، “رنگ خلق و خوی آبی است” از فیلیپ کرکوروف ، “هفتمین عنصر” توسط ویتاس و بسیاری از آهنگ های دیگر تبدیل به الگوهای رفتاری می شود. ما تصمیم گرفتیم از ستاره های پاپ در مورد احساس آنها نسبت به این روند و اینکه آیا آنها آماده هستند تا با استفاده از کاربران اینترنت به نوعی به خود بخندند ، س askال کنیم.

تکنواز دائمی “Ivanushek” آندری گریگوریف-آپولونوف از ارسال پراکنده ای از تصاویر و فیلم های خنده دار از طریق پیام رسان الهام گرفت. در یکی از فیلم ها ، یک صداپیشه می گوید: “Ryzhy از ایوانوشکی به گروه” System of a Down “منتقل شد. به دنبال آن یک گزیده انیمیشن از ضربه “Chop Suey” این تیم وجود دارد که در آن سر نجوا کننده آندری ظاهر می شود.

تصویر دیگر یک چوباک جنگ ستارگان پوشیده از برف را با عنوان “ابر موی بین المللی ایوانوشکا” نشان می دهد.

یکی دیگر از عکسهای Ryzhy و Kirill Andreev در زیر کلاژ عکس می گوید: “شما باید طوری زندگی کنید که سندرم به نام شما خوانده شود.”

“من نسبت به الگوهای رفتاری بسیار مثبت هستم ، هم به ایوانوشكی و هم به ترانه هایمان.” همه با شکلک های خنده دار جواب می دهند و خوشحال می شوند. نمونه اولیه اولین میم در مورد ما عملکرد یکی از تیم های KVN در اوایل سال 1997 بود. من هنوز آن را به خاطر دارم: “دختران را با هم انباشته کنید – ما” ابرها “را به شما یاد خواهیم داد.” بعد از تماشا به دوستانم گفتم: “بنابراین جلال و جلال فرا رسیده است. از آنجایی که ما شروع به تمسخر کردیم ، به این معنی است که محبوب هستیم! “

نیکولای باسکوف همچنین با دست و پا برای میم ها صحبت می کند: “در پایان بهار من یک فلش اوب بسیار قدرتمند را برای آهنگ” Infection “راه اندازی کردم. یک هشتگ وجود داشت – # که فوراً بهترین را می گوید. هم همکاران من در صحنه و هم تماشاگران در آن شرکت داشتند. من مجبور شدم همه چیزهایی که آنها ثروتمند بودند را بپوشم و یک فیلم فیلمبرداری کنم.

Flashmob به شدت محبوب شد ، سپس ایوان اورگانت برنامه ای در مورد آن ساخت. من نگرش بسیار مثبتی به چنین داستان هایی دارم ، فکر می کنم خیلی خوب است که عبارتی از یک آهنگ چنان قابل تشخیص شود که افراد ارتباط خاصی با آن داشته باشند. ما این آهنگ را دقیقاً همینطور دریافت کردیم.

البته امروز ، اگر به شبکه های اجتماعی بروید ، “3 سپتامبر” خوب وجود دارد و همه از یکدیگر پرسیدند: “خوب؟ برگردوندی؟ ” این واقعا عالی است با زمان آزمایش شده است.

به طور کلی ، این یک شانس بزرگ نویسنده است: به هر آهنگ نمی توان یک میمون اهدا کرد. گاهی اوقات یک هنرمند روی یک آهنگ شرط می بندد و فکر می کند که یک آهنگ فوق العاده خوب است ، تبدیل به یک ضربه می شود ، اما شلیک نمی کند. و گاهی اوقات روی آن شرط نمی بندید ، اما تبدیل به بمب می شود. سوال این است که مردم چه چیزی را دوست دارند. فقط می توانید آنها را بررسی کنید. “

تکنواز گروه Vintage Anna Pletneva مطمئن است که پیش بینی شکل میم ها برای این یا آن آهنگ غیرممکن است: “3 سپتامبر” یک داستان کیهانی است. برای پیش بینی نمی توان این کار را عمداً انجام داد. من فکر نمی کنم آقای شوفوتینسکی انتظار داشته باشد که به لطف الگوهای رفتاری ، حداقل یک بار در سال محبوب ترین مجری باشد!

در مورد گروه Vintage ، لوکاشنکو و پسرش در یکی از آخرین الگوی رفتاری آهنگ “Eva” را می خوانند. یک روز اما من پست نکردم ، چون الان متاسفانه اصلاً خنده دار نیست. یکی دیگر از میم های محبوب امروز ما ، چرخش در شبکه محبوب Tik-Tok است. درباره چگونگی سوزاندن کوتوزوف در مسکو. ابتدا اطلاعاتی درباره وی ارائه می شود و سپس این عبارت ظاهر می شود: “همه مسکو می درخشد. تمام مسکو در آتش است. “

Iosif Prigogine از اهمیت بیشتری برخوردار است: “روند زمان های اخیر این است: همه چیزهایی که قبلا مورد توجه قرار می گرفت اکنون تبدیل به یک الگوی رفتاری شده اند. من حتی در دهه 90 نمی دانستم که آهنگ “3 سپتامبر” توسط ایگور کروتوی و ایگور نیکولایف نوشته شده است ، فکر کردم این آهنگ توسط خود شوفوتینسکی است.

اگر آهنگی به میم تبدیل شود ، باید نوعی شوخی در آن وجود داشته باشد ، شاید این موفقیت نامیده شود. اگر بخاطر داشته باشید که سالها پیش ، یادداشتی در یک فیلم هالیوودی برای آهنگ ادوارد گیل “خیلی خوشحالم ، چون بالاخره به خانه می آیم” ساخته شد ، در همه دنیا محبوب شد.

اگر ما در مورد الگوهای رفتاری مدرنی که جوانان می سازند صحبت کنیم ، پس من فقط شوکه شده ام. من یک شخص ناخوشایند نیستم ، خودم را بالاتر از کسی نمی گذارم ، سخنرانی نمی کنم ، اما می بینم که سطح هوش ، اگر در مورد توده ها صحبت کنیم ، کمتر و پایین می آید. البته جوانانی هستند که به کتاب ، موسیقی کلاسیک علاقه مند هستند اما از نظر درصدی در اقلیت هستند. امروزه هرچه تعداد کلمات کمتر باشد ، هر شخص تحصیلات کمتری داشته باشد ، به دلایلی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

ببینید ، همه دنیا به وبلاگ نویسان تبدیل شده است. آیا آنها سعی کرده اند برای کار برای سیب زمینی بروند؟ از نظر من ، یک وبلاگ نویس یک روزنامه نگار حرفه ای است که از حساب خود به عنوان یک رسانه شخصی برای بیان نظر متخصص استفاده می کند ، جایی که به درستی افکار خود را تنظیم می کند. اما اکنون هر دانش آموز هنرستان به یک وبلاگ نویس تبدیل شده است. و آنها طبق اصل “و اکنون برای شجاعتی که الاغ شما را نشان خواهم داد” منتشر می کنند. و کشیشی که آنها در تیک توک نشان می دهند بازتابی از سطح رشد جوانان مدرن است. همه اینها – فیلم های کوتاه ، الگوهای رفتاری – بوی تخریب عمومی دارد. مردم نمی خواهند در روند کار غوطه ور شوند. “