در Vhthtangovskoye ، آنها نشان دادند كه چگونه می توانند مدرنیزاسیون را بدون بستن تئاتر ببندند

به عنوان مثال ، درام های بارشی بهار ، جعبه های ترمینال ، پرتاب توری های مدل 49. ناگفته نماند که خود گریت ها را که من صعود می کنم ، با همراهی کارگردان کورل کروک واخنگانگوف. و شما فکر می کنید فقط بازیگران تئاتر اصلی هستند – در پشت صحنه و روی تخته ها “قهرمانان” آنها وجود دارد ، که بدون آنها این کل کلوس ، شبیه به یک گیاه ، کار نخواهد کرد. لوله ها ، دستگاه های زیادی وجود دارند که انرژی ، فشار را کنترل می کنند و خدا می داند چه چیز دیگری است. ریموت کنترل که یکی از آنها Seryozha است ، یک برنامه نویس خوش تیپ است که بر روی بلند کردن و پایین آمدن وسایل فرود را بررسی می کند.

– آیا می توانم امتحان کنم ، – بدون امید از سرگئی سؤال می کنم. و یکی – “بله لطفا ، آسان”. به راحتی معلوم می شود که چهره ای از گفتار نیست ، او به دو جادوی اشاره می کند که من باید آنها را کنترل کنم. سمت راست آن سبز است ، سمت چپ آن زرد است ، من فشار می دهم و – بیایید برویم. تمام 48 لوله فلزی نازک با یک حرکت جزئی از دست ، پایین و تقریباً بی صدا حرکت می کنند. وقتی از بالا نگاه کنید – و این کمتر از 30 متر نیست – زیبایی گرافیکی باز می شود. کل فضای تاریک با کابل های فلزی و لوله های نازک اندود شده است. به عنوان یک دکوراسیون عالی برای اجرای از زندگی دنیاهای دیگر.

شکل>

اما نکته اصلی در زیبایی زهد آور نیست – کار تعداد زیادی از افراد تسهیل می شود. در اوایل ، و من خودم بیش از یک بار مشاهده کرده ام که چگونه بچه ها از کارگاه روشنایی سوتی های سنگین را می کشیدند ، آنها را روی تسمه ها چسبانده بودند. زمان زیادی برده است. یا همانند میلگردها ، مردان سالم ، به صورت دستی ، مانند قرن قبل ، طنابها را کشیدند تا برخی از تزئینات را روی صحنه بکشید و دیگران را بالا ببرید. پس از چنین نوسازی جهانی ، منابع کار در واختنگوف به طرز چشمگیری آزاد می شود. آیا این به معنای انتظار برای کاهش کارمندان است؟

کروک می گوید: نه – ما قصد نداریم کسی را از کار خود رها کنیم. – کار کافی برای همه وجود دارد. ما پنج صحنه داریم ، فقط باید وقت بگذاریم.

باید بگویم که از سال 1980 تاکنون هیچگونه تعمیر اساسی در واخطنگوفسکوئی انجام نشده است. و در اینجا آنچه جالب و آشکار است – تعویض لوح مرحله قدیمی با یک نمونه جدید ، تعویض کل نور ، صدا و اکنون نیز تأسیسات هواپیما در وختنگوف در سه سال گذشته در حال انجام است (توجه !!!) بدون بسته شدن تئاتر برای تعمیرات اساسی.

– تئاتر خود به عنوان مشتری از این آثار ، نظارت فنی بر اجرای آنها عمل می کرد. کروک توضیح می دهد که ما هزار دفتر برای اجرای برنامه های خود درگیر نکردیم

در اینجا شایان ذکر است که معمولاً چنین اتفاقی می افتد: یک تئاتر ، با دریافت بودجه ایالتی برای کار یا یافتن پول حامی ، استخدام پیمانکاران ، پیمانکاران فرعی ، مشتریان فنی و همچنین کسانی که کنترل و نظارت بر پیشرفت کار را انجام می دهند. این پرونده در تئاتر Stary Arbat کاملاً متفاوت ارائه شده است. و می توان ادعا كرد كه واخطنگوفسكی نه تنها برای چنین پروژه جاه طلبانه ای همچون مدرنیزه كردن این صحنه در سه سال ، پول پیدا كرد ، بلكه وی خود همه چیز را با خدمات مهندسی و فنی خود به پایان رساند.

و مشخص نیست که چرا مدیریت سایر تئاترها روی درهای وزارت فرهنگ یا وزارت فرهنگ مسکو می کوبد و توضیح می دهد که چرا برای ترمیم صحنه ، تعویض دود یا تجهیزات دیگر ، تئاتر باید قفل شود و باید هنرمندان را برای سرگردانی در اماکن مختلف بفرستند. آقایان به وختنگوفسکی بیایید و ببینید که بسیاری از کارهای بزرگ را می توان به طور منظم انجام داد.

شکل>

در مدتی که زیر چنگال ها گذراندم ، تصادف در جیب های من از بین رفت. و اکنون می توانید اینجا را نگاه کنید و به طبقه دوم جدید ، ساخته شده برای ذخیره سازی دکوراسیون بپردازید. سقف های بلند ، به شما امکان می دهد از وسایل نقلیه غیر بسته بسته استفاده کنید ، جایی که باید از پله ها بالا بروید. در اینجا “بگ” در حال حاضر واقع شده است ، یعنی تعداد زیادی صندلی که در این اجرا بسیار محبوب کارگردان بوتوسف به کار رفته است.

– نگاه کنید ، این بستر جدیدی است که اکنون مناظر از کمد بارگذاری شده است و آنها را به صحنه می برد. و نه فقط لباس. حالا دیگر نیازی به حمل هر چیزی ندارید.

– چه مقدار وزن سکو در یک سفر طول می کشد؟

– 500 کیلوگرم.

به طرز غم انگیزی شاهد شهوت بی صدا در اجرای تاریخی Rimas Tumanis هستیم – پیانویی از عمو وانیا. هنرمندان گمشده همه با گرد و غبار پوشانده شده است. خوب ، هیچ چیز – سه هفته دیگر ، و زندگی تئاتری ادامه خواهد یافت ، که اواسط ماه مارس به پایان رسید.

شکل> سرانجام ، گیلاس در بالای کیک نوسازی ، غرور لباسشویی مولد بخار اتو است. در حقیقت ، این روبات است که یک چیز را با طول ، عرض و سایر پارامترها و کیفیت پارچه به رسمیت می شناسد. او خودش برنامه خاصی را تنظیم می کند و در عرض چند ثانیه به طور خودکار این چیز را با بخار داغ از هر دو طرف باد می کند ، آن را با همان بخار و سکته مغزی می ریزد. این روبات از یک آهن مجزا تهیه شده است که می تواند برای اتو کردن عناصر مجلسی از لباس استفاده کند. معجزه بخار دارای یک نام مناقصه است – “شاهزاده خانم”. یک بار ، تئاتر با دیدن چنین “پرنسس” در یک خشکشویی ایتالیایی ، برای صدمین سالگرد تصمیم خود را که در یک سال رخ خواهد داد ، تصمیم گرفت تا برای خودش یک هدیه بسازد – یکی را برای بخش لباسشویی خریداری کرد. تقریباً سه میلیون برای آن پرداخت شده است.