نمایشگاهی به 150 سالگی سرگئی راخمانینوف در Tambov

افتتاح شد / p>

بعد از پایان نمایشگاه ، نمایشگاه ها به موزه ذخیره گاه S. V. Rachmaninov منتقل می شوند.

این نمایشگاه اسناد و عکس های کمیاب ، از جمله درخت شجره نامه خانواده راچمانینوف ، آثار دانشجویی نوازنده را ارائه می دهد. برخی از اسناد برای اولین بار در معرض نمایش قرار گرفته است: لیستی از نت موسیقی که آهنگساز با خود به تور اروپا برد. روزهایی که در تعطیلات با همخوانی راخمانینف اجرا شد. لیستی “متناقض” از دانشجویان آهنگساز که هرگز با او تحصیل نکرده اند. علاوه بر این ، نمایشگاه با محتوای چندرسانه ای همراه است: با استفاده از کدهای QR ، بازدید کنندگان می توانند کمیابترین ضبط شده از کارهای معروف راخمانینوف را که توسط نویسنده انجام شده است ، گوش دهند.

وزیر امور خارجه – معاون وزیر فرهنگ فدراسیون روسیه آلا مانیلووا ، مدیر کل موزه موسیقی ملی روسیه میخائیل بریزگالوف ، هنرمندان ، روسای ارگان های دولتی از مناطق مختلف کشور در افتتاحیه نمایشگاه شرکت کردند.

وزیر امور خارجه به عنوان بخشی از سفر خود به منطقه Tambov ، در افتتاحیه نمایشگاه و رویداد آموزشی اختصاص داده شده به آماده سازی برای جشن 150 سالگرد S.V. راخمانینوف.

به گفته معاون وزیر ، منطقه تامبوف به یکی از مکانهای اصلی در برنامه جشن 150 سالگرد تولد آهنگساز تبدیل خواهد شد. وی گفت: “حدود ده رویداد مهم كه در برنامه عمومی فدرال گنجانده شده است ، فقط در ایوانوكا رخ خواهد داد. علاوه بر این ، برخی از آنها – مانند رویداد امروز ما – سالانه برگزار می شود. تا سال 2023 ما همراه با نوازندگان برجسته خود ، مدیران انجمن های فیلارمونیک روسیه ، هنرستان ها و موزه ها به اینجا خواهیم آمد. “گفت آلا مانیلووا.

او همچنین با رئیس دولت منطقه Tambov ، الكساندر نیكیتین ملاقات كرد.

در این جلسه ، آنها به طور مفصل درباره اجرای برنامه اقدام در چارچوب جشن 150 سالگرد تولد S.V. Rachmaninov ، به ویژه ، آمادگی اشیا cultural فرهنگی و حمایت از پروژه های خلاق در زمینه هنرهای نمایشی و موسیقی در منطقه بحث کردند.

وزارت فرهنگ