گرمی تصمیم گرفت چیزهای بیلی الیش و دپشه

را به فروش برساند

همراه با خانه حراج خارجی Julien’s ، دانشگاهیان اقدام گسترده ای را با عنوان” مراقبت از موسیقی “(” موسیقی مراقبت می کنند “) ترتیب دادند. در چارچوب آن ، یک حراج خیریه برای کمک به موسیقی دانانی که تحت تأثیر بیماری همه گیر COVID-19 در حال برگزاری هستند برگزار می شود.

بسیاری از هنرمندان از کشورهای مختلف با اهدای وسایل مربوط به چشمگیرترین وقایع زندگی نامه خلاقانه خود ، به طور فعال از این داستان حمایت کرده اند. یکی از جالب ترین و غیرمعمول ترین موارد ، بلیزر نقره ای رهبر گروه Depeche Mode ، دیو گاهن است که با آن او در سال 2013 تور جهانی افسانه ای این گروه را هدایت کرد ، یک فندر بیلی الیش سیاه و سفید. و همچنین – یک گیتار آکوستیک Taylor Swift Gibson American Eagle LG-2 ، یک لباس ورزشی آبی و سیاه Elton John از گوچی ، یک قاب میکروفون و یک کت سیاه و نقره ای با تزئینات کریستال و سنگ های Cher.

همچنین در “فهرست” یک لباس caftan باربرا استرایسند وجود دارد که به طور خاص برای ملاقات با Fockers در سال 2004 طراحی شده است ، یک کت بمب افکن تام جونز ، دوزی مخملی سیاه ، لباس صحنه Ozzy Osbourne و گیتار هری استایلز است. حراج 9 سپتامبر در بورلی هیلز برگزار می شود و نمایشگاه قرعه کشی دو روز قبل افتتاح خواهد شد. تمام درآمد حاصل از فروش عناوین کمیاب به بنیاد مراقبت از موسیقی اختصاص خواهد یافت.