MGASO فصل جدید LXXVII

11.09.2020 را آغاز می کند
اولین کنسرت در 17 سپتامبر در سالن بزرگ کنسرواتوار چایکوفسکی مسکو برگزار می شود. ارکستر زیر نظر رهبر ارکستر مهمان ، برنده ماسک طلایی – فیلیپ چیژفسکی ، اجرا می کند و سمفونی های شماره 40 و شماره 41 (“مشتری”) توسط موتزارت را اجرا می کند.

برنامه اولین کنسرت شامل سمفونی های شماره 40 و شماره 41 موتزارت است (“مشتری”) ، شامل سه قطعه سمفونیک (همراه با سمفونی شماره 39) ، نوشته شده توسط آهنگساز در یک نفس در تابستان 1788. سمفونی ها تجسم تفکر موسیقیایی بالغ موتزارت هستند ، آنها همزمان به سنت های باخ و هندل ادامه می دهند و غزل های روح انگیز رمانتیک ها را پیش بینی می کنند.

“علی رغم دشواری های مربوط به همه گیری ، ما از سنت فاصله نمی گیریم و پوستر خود را برای 2020-2021 اعلام می کنیم. تیم ما برنامه های جالب بسیاری را با مشارکت رهبران مشهور و تکنوازان ارائه می دهد “، – اظهار می کند وسولود پولوزنتسف ، مدیر آکادمی معماری و مهندسی عمران مسکو.

از جمله بارزترین رویدادهای فصل آینده می توان به اجرای ارکستر در کنسرت جشن مسابقه آهنگساز جوان “Score” و اولین حضور در جشنواره موسیقی معاصر “فضای دیگر” ، تعدادی از اولین مراسم سمفونیک و همچنین اولین دیدارها با رهبران ارکستر میخائیل تاتارنیکوف ، والنتین یوریوپین ، استانیسلاو اشاره کرد کوچانوفسکی و دیگر موسیقیدانان درخشان. در پایان ماه اکتبر ، اوروس لاژوویتس ، رهبر ارکستر و معلم موسیقی اسلوونیایی ، تنها کنسرت خود را در مسکو همراه با MGASO برگزار می کند.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی MGASO

11.09.2020