برتر. “دو هملت روسی: چایکوفسکی. پروکوفیف “

[محتوای جاسازی شده]

این برنامه شامل نمرات کمیاب است که به عنوان همراهی موسیقی برای تولیدات نمایشی فاجعه شکسپیر ظاهر می شود. آنها حدود 45 سال از هم جدا می شوند. چایکوفسکی نوشتن هملت خود را در زمان اسکندر سوم ، سال تولد سرگئی پروکوفیف ، آغاز کرد. و کلاسیک اتحاد جماهیر شوروی تفسیر خود را از طرح کلاسیک در سال 1937 – در یک دوره نمایشی برای کشور ما ایجاد کرد.

ارکستر سمفونیک سوچی هر دو آهنگ را زیر نظر آنتون لوبچنکو اجرا کرد – این پروژه آخرین رهبر ارکستر به عنوان مدیر هنری ارکستر بود.

آنتون لوبچنکو درباره فیلم کنسرت:

“من مطمئن هستم که به لطف امتیازاتی که روح زمانه را به خود جذب کرده است ، مخاطب علاقه مند است روسیه را در زیر یک ذره بین در یک برش تاریخی از دو دوره بررسی کند.

برای من مهم است که خوانندگان برجسته سوچی در اینجا به عنوان تکنواز اجرا کنند ، وقتی آنها را برای خودم کشف کردم ، با پشتکار مداوم برنامه های خود را به مخاطبان ارائه دادم. هر دو آهنگ Undertaker (این شخصیت بود که هملت ها را با راه حل های مشابه گروتسک نزدیک کرد) توسط نوازنده جوان ، ولادیمیر گریشچنکو ، اکنون دانشجوی کنسرواتوار روستوف اجرا می شود.

تصویر اصلی قطعاً Ophelia است. در صحنه های جنون چایکوفسکی ، ردپای ماریا از Mazepa ، لیزا از The Queen of Spades به راحتی خوانده می شود ، و اوفلیای پروکوفیف پیش بینی لیوبکا را از سمیون کوتکو ، اپرایی است که فقط دو سال بعد خلق شد. از “هملت” تا “Kotko” نیز روش هایی برای تصویر Frosya وجود دارد: آهنگ او “هر دو سر و صدا و هوم” عملا اولین آهنگ اوفلیا را بازتولید می کند. به هر حال ، در هر دو مورد ما در مورد باران تابستان صحبت می کنیم. به نظر من ، دو افلیا درخشان خوانده شد و توسط سوپرانو Ekaterina Bogacheva نواخته شد. به طور کلی ، در اینجا برای خوانندگان چالش های نمایشی بیشتری نسبت به چالش های آوازی وجود دارد – موسیقی برای هنرمندان نمایشی نوشته شده است … “

این کنسرت در ماه اوت تحت شرایط محدودیت اپیدمیولوژی ضبط شد ، بنابراین نوازندگان در یک فاصله اجتماعی قرار می گیرند و صندلی های تماشاگران تئاتر زمستانی سوچی خالی است.

اطلاعات ارائه شده

توسط سرویس مطبوعاتی پروژه