رازین علت مرگ کیبوردیست را “لاسکووی می”

تهیه کننده” Tender May “آندری رازین خبر غم انگیز را روز چهارشنبه اعلام کرد. این هنرمند گفت که یکی از بخشهای سابق وی ، ساشا پریکو درگذشت. رازین در گفتگو با MK ، در مورد تشخیص مرگبار Priko صحبت کرد.

رازین می گوید: “برای همه نوازندگان گروه Laskoviy May ، عزیمت بزرگ ضرر بزرگی است.” – پادشاهی آسمانی به او. من و همسرش لنا تمام تلاش خود را برای نجات ساشا انجام دادیم ، اما سرطان به ما اجازه این کار را نداد ، او را کشت. به نوبه خود ، من تمام تلاش خود را می کنم تا ساشا را با عزت به خاک بسپارم. “

– چگونه با پریکو آشنا شدید؟

– ساشا یک بار توسط سرگئی کوزنتسوف به درخواست من همراه با ایگور ایگوشین ، که به طرز غم انگیزی درگذشت ، آورده شد. سرنوشت این افراد پس از قرار گرفتن در اولین ترکیب گروه “Laskoviy May” مشخص شد. ساشا نوازنده کیبورد بود. سپس ، هنگامی که سرگئی کوزنتسوف با این واقعیت موافقت نکرد که من از این طریق با گروه “لاسکووی می” تماس گرفتم ، وی با چند نفر گروه را ترک کرد و گروه خود را با نام “مامان” ایجاد کرد. اما متأسفانه این مجموعه بدون تولید کننده خوب و قدرتمند نمی توانست وجود داشته باشد و عملا بیش از دو سال هیچ تور برگزار نشد.

– سرنوشت اسکندر پس از آن چگونه پیشرفت کرد؟

– تیم از هم پاشید ، ساشا به مسکو نقل مکان کرد. برای مدتی او در مسکو کار کرد ، سپس – در سن پترزبورگ ، خانواده خوبی ایجاد کرد. اخیراً ما اغلب ملاقات کرده ایم. ساشا پریکو در درگیری با یورا شاتونوف از من حمایت کرد ، که به خاطر آن بسیار از او تشکر می کنم. من علاوه بر این در مورد مکان و زمان خداحافظی با ساشا پریکو به شما اطلاع خواهم داد.