سرگئی بلوگولوفتسف در مورد پشت صحنه برنامه “بازی در سینما”

سرگئی بللوگوولتسف یکی از مجریان تلویزیون است که هرگز خسته کننده نیست. در دهه نود ، نوعی فرقه پیرامون پروژه های “OSP-studio” و “علیرغم سوابق” حاکم شد ، جایی که سرگئی یکی از شرکت کنندگان اصلی بود و حتی سال ها بعد این برنامه ها هنوز دلایل نوستالژی آن زمان ها هستند. سرگی در کانال های مختلف مورد تقاضا بود ، اما اخیراً برنامه او شامل سریال ها ، فیلم ها و پروژه های تئاتر است.

سرگی در مصاحبه ای با MK گفت: “من وقفه قابل توجهی در کار تلویزیونی خود داشتم و” بازی در سینما “نوعی بازگشت به صفحه تلویزیون است که البته ، من فوق العاده از آن خوشحالم.” “از همه آنچه من انجام می دهم ، تلویزیون شغل اصلی من است و اگر خودم را جایی حرفه ای بدانم ، اینجاست.”

“پخش فیلم” از آن دست پروژه هایی است که از ابتدا اختراع شده است و هنگام راه اندازی برنامه ، سازندگان آن هیچ الگوی آماده ای ندارند. نمایش روزانه همیشه برای کسانی که روی آن کار می کنند یک آزمون جدی قدرت است اما تیم نمایش بازی بیش از پانصد قسمت را در دو فصل منتشر کرده است و قصد دارد با همان روحیه ادامه پیدا کند.

“البته ، تلویزیون نوار نقاله و جریان است ، اما من واقعاً دوست دارم که در مورد سینما صحبت می کنیم. در اینجا من به طور مداوم چیز جدیدی یاد می گیرم ، و این بسیار الهام بخش من است ، – می گوید مجری برنامه. – ما تیم بزرگی داریم. این احتمالاً بهترین تیمی است که در تلویزیون با آن کار کرده ام. من هیچ مشکلی و تناقض جدی با این افراد ندارم. البته ، ما در مورد چیزی بحث می کنیم ، اما همه چیز در مورد چگونگی بهتر کردن برنامه است. ما دائما به دنبال چیزی هستیم و بسیار خوب است که ببینیم این برنامه چگونه زندگی می کند و توسعه می یابد و ساکن نیست. وقتی برنامه حرکت نمی کند ، مرگ آن است. “

پروژه های زیادی در تلویزیون وجود دارد که در آنها از مردم دعوت می شود تا دانش خود را در زمینه های مختلف نشان دهند ، اما اگر ما در مورد سینمای داخلی صحبت می کنیم ، در اینجا همه آماده هستند تا یک متخصص شوند. و بعضی ها می شوند.

“بعضی اوقات فیلمبرداران واقعی در میان شرکت کنندگان وجود دارند. احساس می شود که آنها کاملاً همه چیز راجع به سینما می دانند ، – سرگئی برداشت های خود را به اشتراک می گذارد. – به عنوان مثال ، ما یک دور بازی داریم که در آن شما باید یک فیلم را با بخشی از آن تشخیص دهید. و برخی از مردم فیلم ها را به خوبی می شناسند به گونه ای که به معنای واقعی کلمه در ثانیه سوم ویدئو جواب می دهند ، کافی است که آنها بخشی از فضای داخلی یا شخصیت کوچک را در کادر ببینند. در مقایسه با برخی از بازیکنان ما ، من خیلی ساده نیستم.

پشت صحنه سرگئی بلوگولوفتسف یک شوهر ، پدر و پدربزرگ است و بنابراین می تواند نتیجه تلاش خود را بر روی نمایندگان نسل های مختلف خانواده بزرگ خود آزمایش کند.

“همه افراد خانواده من این برنامه را دوست دارند. ما گاهی اوقات با فرزندان بزرگ شده من در مورد آن بحث می کنیم ، آنها نظرات خود را بیان می کنند. در کل بچه ها از من شرمنده نیستند. و پسر کوچک ژنیا سعی می کند حتی یک قسمت را از دست ندهد و متوجه همه چیزهای کوچک می شود ، تا تغییرات در استودیو و لباس های جدید من ، اغلب می گوید چه چیز دیگری را می توان تغییر داد و کجا را اضافه کرد ، بسیار خوب است “، مجری تلویزیون پنهان نمی کند. >

در طول قرنطینه ، تمام برنامه هایی که حضور تماشاگران در استودیوها پیش بینی شده است ، با غرفه های خالی پخش می شدند. این مسأله جو برنامه ها را برای بهترین تغییر تغییر داد و سازندگان “بازی در سینما” تصمیم گرفتند از فیلمبرداری استراحت کنند.

“ما بسیار مشتاق کار با کسانی هستیم که به استودیوی ما می آیند ، من دائماً با بینندگانمان ارتباط برقرار می کنم ، از آنها می خواهم که در شرایط خاص به من کمک کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم بدون مخاطب شلیک نکنیم ، – می گوید سرگئی بلوگولوفتسف. – اما به محض اینكه قرنطینه برداشته شد ، ما عجله كردیم تا به سرعت از پس آنچه از دست دادیم برآییم ، بالاخره ما برنامه روزانه داریم و باید خیلی تیراندازی كنیم. و هنگامی که تماشاگران به استودیو بازگشتند ، این جلسه پس از مدتها جدایی افرادی بود که با یکدیگر غریبه نبودند. البته الان اوضاع فرق کرده است. ماسک ها ، ضدعفونی کننده ها ، میکاپ آرتیست ها دائماً روی برس ها کار می کنند ، ما باید بسیار دقیق و محتاط باشیم. “

با برداشته شدن اقدامات محدود کننده ، فعالیت تولید به استودیوهای فیلم برمی گردد. سرگئی بلولوگوتسف ، مانند بسیاری از بازیگران ، دوباره احساس می کند که یک فرد شلوغ است و قبلاً موفق به بازی در نقش های کوچک در سه پروژه سریال شده است. اما “بازی در سینما” همچنان کار اصلی وی است که باعث خوشحالی سرگئی می شود زیرا برنامه روزانه او را در وضعیت خوبی نگه می دارد.

مجری تلویزیون می خندد: “من در حال حاضر یک فرد میانسال هستم.” “بنابراین ، من سعی می کنم از خودم سو abuse استفاده نکنم ، از خودم مراقبت می کنم ، و این امر به من کمک می کند که نظم داشته باشم و خودم را همیشه در شکل خوب نگه دارم.”