تفرجگاههای تئاتر پارکها و جنگلها را به تصرف خود درمی آورند

پروژه جدید وی Sing، Dance نامیده می شود و کلاستروفوبیک است. یعنی فضاهای محدود ، دیوارها ، سقف ها ، درها ، نرده ها ، قفل ها برای او منع مصرف قاطعی دارند. به او هوا ، فضا و البته شاهد بدهید – هرچه بیشتر ، بهتر. پارک ها در اینجا بهترین هستند و اکنون گروهی از افراد ، از جمله ستون نویس MK ، پیراهن مردی را با تی شرت روشن جمع می کنند.

یک دختر و پسر با تی شرت های روشن ، قوانین بازی را توضیح می دهند که طبق آن همه در این تفرجگاه خیابانی خوشرو و مدبر می شوند. مجریان به روشنی ترفندهای انیماتورها را می دانند: نحوه مدیریت ، الهام گرفتن و کارگردانی. و تکنیک ها ساده هستند ، مانند تمرینات صبحگاهی در اردوی پیشگامان: دستان بالا ، آرام ، لبخند ، رو به جلو و با یک آهنگ. و حالا موسیقی در هدفون به صدا در می آید. در حین حرکت ، چند حرکت ساده ، شعارهای جمعی ، کارها به تدریج دشوارتر می شوند ، اما به سختی تلاش نمی کنند. به نظر می رسد مردم پارک بهت زده و مبهوت شده اند.

– فدور الیوتین می گوید: این قالب را سال گذشته در جشنواره ادینبورگ دیدیم. – در ماه آوریل ، ما قرار بود برای اولین بار آواز ، رقص را در جشنواره ای در سوچی انجام دهیم ، اما به دلیل همه گیری ، مجبور شد به تعویق بیفتد. اما در ماه آگوست ، هنگامی که مسکو از خواب زمستانی قرنطینه خود بیدار شد ، ما پروژه ای را به نام دوستان راه اندازی کردیم و اکنون یک ماه است که بازی می کنیم. جوانان باحال و فعال می آیند که عاشق حرکت ، رقص هستند. اما در کمال تعجب ، والدین جوانی با کالسکه وجود دارند. ما ژانر اجرا را به عنوان یک موزیکال غوطه وری تعریف کردیم. وظیفه این است که آرامش پیدا کنید ، فراتر از راحتی بروید ، فریاد بزنید و ببینید افرادی که به شما نگاه می کنند و نمی فهمند چه اتفاقی می افتد واکنش نشان می دهند – آیا این یک دیسکو آرام است؟ فلش مموری یا عملکرد تعاملی؟

شهرونداني كه در پارك استراحت مي كنند حتي گمان نمي كنند كه خودشان در اجرا شركت كرده اند. بیایید بگوییم ، چنین صحنه پردازی: ما جلوی پنجره های یک کافه صف می کشیم و به دستور موسیقی ، موسیقی (متفاوت است و همیشه در هدفون به نظر می رسد) ، یک حمله هجومی را آغاز می کنیم. کسانی که تا این مرحله ، با آرامش با یک لیوان شراب ، یک فنجان قهوه یا جویدن سالاد خود روی میزها مکالمه می کردند ، از چنین حمله ای عظیم دچار یک لک و لوت می شوند ، نمی دانند چه انتظاری دارند – شاید این زنجیره غریبه ها وارد پنجره ها شوند.

و شرکت شاد ما در حال حاضر بیشتر در حال پیشرفت است ، و از زوج های عاشق که روی نیمکت ها می بوسند استقبال می کند. بوسه های هوایی در جهت خود از ما پرواز می کنند. به هر حال ، در مسیری به طول 2 کیلومتر (4500 قدم) توقفگاهی به نام “لیوبیمکا” وجود خواهد داشت. در اینجا آنها یک پیشنهاد ازدواج می دهند. برای تفریح.

– اما یک بار ، – می گوید فدور ، – پیشنهاد واقعی ارائه شده است. ظاهراً آن مرد منتظر لحظه مناسب بود یا جرات نکرد و بعد از آن جو بازی او را به چنین مرحله مهمی از زندگی سوق داد. او به عنوان یک شوالیه در مقابل معشوق خود زانو زد … او ذوب شد و او را با امتناع ناراحت نکرد.

وظیفه نهایی آواز ، رقص چیست؟ برای لذت من ، اجرای مدرن ادعایی برای آشکار کردن معانی ندارد ، که اغلب دور از ذهن و پوچ است. با این وجود ، مزایای آن بسیار زیاد است – از آموزش روانشناختی در هوای تازه ، از بین بردن گیره ، خودآزمایی (چقدر آزاد و خوش مشرب هستید) تا نتیجه عملی – تسلط بر چندین حرکت رقص مد و (بسیار مهم) سوزاندن کالری اضافی. در هر صورت ، رهبر ما در انتهای مسیر اطمینان می دهد که هر جلسه تا 700 کالری از دست داده است.

موفقیت شرکت الهام بخش فیودور الیوتین برای توسعه بیشتر فضای بومی خود بود. این بار او آماده است تا علاقه مندان را به جنگل دعوت کند. اولین نمایش در جشنواره Territory پخش می شود که از اواسط ماه اکتبر آغاز می شود.