آزمون های رقابتی برای کمک های مالی شهردار مسکو در مناطق باز برگزار می شود

استماع شرکت کنندگان تا 26 اردیبهشت ماه در مناطق آزاد پایتخت برگزار می شود. مراسم باشکوه اهدای جوایز برگزیدگان این مسابقه در روز کودک در اول ژوئن برگزار می شود.

کمک های مالی شهردار مسکو در زمینه فرهنگ و هنر فرصتی را برای دانش آموزان مدارس و کالج های هنری پایتخت فراهم می کند تا شخصیت خلاق خود را نشان دهند و در مورد حرفه آینده خود تصمیم بگیرند. پسران با استعداد در 33 نامزدی (21 نامزدی برای مدارس، 12 نامزدی برای کالج ها) برای عنوان بهترین ها رقابت می کنند.

دور اول به صورت غیرحضوری از 25 فوریه تا 10 مارس برگزار شد، دور دوم به صورت حضوری از 20 مارس تا 10 آوریل برگزار شد. 136 متقاضی در دور سوم شرکت خواهند کرد که 36 نفر از آنها برندگان المپیاد هنر برای کودکان هستند. آنها با دور زدن دور اول و دوم به فینال راه یافتند. در مجموع، حدود 2.5 هزار درخواست برای شرکت در مسابقه برای دریافت کمک هزینه از شهردار مسکو در زمینه فرهنگ و هنر پذیرفته شد و با شرکت کنندگان در المپیادها، بیش از 3.3 هزار شرکت کننده وجود دارد.

اولین اجراها در ژانرهای رقص کلاسیک، فولک و مدرن در 20 آوریل در مرکز فرهنگی استروژینو برگزار می شود. می‌توانید در 23 آوریل در موزه یادبود اسکریابین به صدای شرکت‌کنندگان در حال نواختن گیتار و سازهای کوبه‌ای گوش دهید. 24 آوریل، آواز گروه کر و آواز آکادمیک در فرهنگسرای سالیوت اجرا می شود. اجراهای نامزدی “هنر جاز متنوع” و “ارگان، هارپسیکورد” در تاریخ 26 آوریل روی صحنه موزه ملی موسیقی روسیه برگزار می شود.

در 2 می، نوازندگانی که سازهای بادی می‌نوازند، مهارت‌های خود را در موزه دولتی ولادیمیر ویسوتسکی به نمایش می‌گذارند. نمایشگاه های نقاشی و هنر و صنایع دستی، مدل های معماری و طراحی در تاریخ 3 می در موزه مسکو برگزار می شود. در 4 مه، ارکسترها و گروه‌های موسیقی از مدارس و کالج‌های هنری مسکو در مرکز فرهنگی ZIL اجرا خواهند کرد. استعداد بازیگران جوان را می توان در 5 مه در صحنه تئاتر مسکو Et Cetera مشاهده کرد. در 15 مه، خانه بین المللی موسیقی مسکو میزبان آزمونی از نوازندگان پیانوفورت و شرکت کنندگان در نامزدی سازهای زهی ارکستر خواهد بود و در 16 مه هنرمندان جوان در نامزدهای سازهای زهی محلی، سازهای فولکلوریک کیبورد و نامزدی فولکلور اجرا خواهند کرد.

می توانید به عنوان تماشاگر در سایت ریاست برنامه های آموزشی در حوزه فرهنگ و هنر ثبت نام کنید.

برندگان این مسابقه کمک های مالی از 15000 تا 50000 روبل در نامزدهای فردی و از 30000 تا 150000 روبل در نامزدهای جمعی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، برندگان این فرصت را خواهند داشت تا در رویدادهایی با مشارکت چهره های برجسته فرهنگ و هنر – کلاس های کارشناسی ارشد، کنسرت ها و برنامه های شریک اجرا کنند.

“اورفیوس”