آنتون لوبچنکو مدیر هنری مرکز فرهنگ موسیقی چایکوفسکی شد

من با حکم انتصاب آشنا هستم و دیروز مسئولیت را بر عهده گرفتم [27 марта 2023 года]، قرارداد تا 31 دسامبر 2026 امضا شد.آنتون لوبچنکو به ایستگاه رادیویی اورفئوس گفت. این مرکز مالک فضای کنسرت و نمایشگاه برج Dumskaya است که مشرف به خیابان نوسکی است و دارای یک سکوی تماشا است و همچنین سالن کنسرت الکساندر که برای حدود 500 صندلی طراحی شده است. علاوه بر این، مرکز مسئولیت ارکستر سمفونیک فرماندار سنت پترزبورگ را بر عهده دارد. این تنها ارکستر پاپ سمفونیک دولتی در سن پترزبورگ است.

آنتون لوبچنکو در سال 1985 به دنیا آمد و در سال 2008 از کنسرواتوار سنت پترزبورگ فارغ التحصیل شد.

آنتون لوبچنکو در سن 25 سالگی اولین تجربه خود را به عنوان رهبر دریافت کرد و سرپرستی تئاتر اپرا و باله آکادمیک بوریات را بر عهده گرفت. سپس او تئاتر دولتی پریمورسکی (اکنون صحنه پریمورسکی تئاتر ماریینسکی) را کارگردانی کرد و یک ارکستر، گروه های اپرا و باله را در آنجا از ابتدا ایجاد کرد.

از سال 2015 تا 2016 رهبر مهمان تئاتر ماریینسکی، از سال 2017 تا 2018 مدیر موسیقی تئاتر الکساندرنسکی، از سال 2017 تا 2020 مدیر هنری ارکستر سمفونیک سوچی بود.

از سال 2019 تا 2020، او به طور فعال با BSO همکاری کرد. P.I. چایکوفسکی و مدیر هنری ارکستر، هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی ولادیمیر فدوسیف.

در سال 2021، او به عنوان مدیر هنری تئاتر اپرای ولگوگراد Tsaritsynskaya خدمت کرد.

آنتون لوبچنکو با بهترین گروه های موسیقی و تئاتر از جمله تئاتر ماریینسکی، تئاتر اپرای نوایا مسکو، ارکستر بزرگ سمفونیک چایکوفسکی، ارکستر سمفونیک دولتی روسیه جدید، ارکستر سمفونیک مسکو فیلارمونیک روسیه، ارکستر سمفونیک آکادمیک سنت سنت همکاری می کند. فیلارمونیک

نام آنتون لوبچنکو در خارج از روسیه نیز شناخته شده است – در سال های مختلف رهبر ارکستر با گروه هایی مانند ارکستر سمفونیک Dresden Staatskapelle (آلمان)، ارکستر سمفونیک بروکنرهاوس در لینز (اتریش)، ارکستر سمفونیک نانسی (فرانسه)، ارکستر سمفونیک پکن (PRC)، ارکستر سمفونیک باله ملی کانادا در تورنتو.

در سال 2020، آنتون لوبچنکو برنده جایزه دولتی سنت پترزبورگ در زمینه فرهنگ و هنر شد.

“اورفیوس”