اتحادیه کر: روسیه – بلاروس

2023/03/31
در 2 آوریل، برای اولین بار در سن پترزبورگ، دو گروه کر منحصر به فرد در سن پترزبورگ اجرا خواهند کرد: برنده 9 مسابقه بین المللی، گروه موسیقی معاصر کرال “Altro coro” آکادمی موسیقی روسیه گنسین و فستیوال گروه کر مردان “Vsekhsvyatsky” – یکی از اصلی ترین گروه های کر جمهوری بلاروس.

این کنسرت در چارچوب تور کنسرت مشترک دو گروه جوانان “اتحادیه کر: روسیه – بلاروس” به روز وحدت خلق های روسیه و بلاروس اختصاص دارد. تیم های مسکو و مینسک در صحنه معروف سالن کنسرت کلیسای دولتی آکادمیک سنت پترزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

رهبران – رئیس و بنیانگذار Altro coro، رئیس آکادمی موسیقی گنسین الکساندر ریژینسکی و مدیر هنری و تکنواز گروه کر مردان Vsekhsvyatsky دیمیتری توکماکوف – برنامه منحصر به فردی از آثار آهنگسازانی را ارائه می دهند که به کلاسیک های مقدس روسی تبدیل شده اند. موسیقی: پاول چسنوکف، ویکتور کالینیکوف، سرگئی تروباچف. شخصیت مرکزی این شب سرگئی راخمانینوف و شاهکارهای معنوی او خواهد بود – در این روزها است که تمام جهان 150 سالگرد آهنگساز بزرگ روسی را جشن می گیرند. برنامه کنسرت با اجرای اشعار معنوی و ملودی های محلی تکمیل خواهد شد.

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی آکادمی علوم روسیه. گنسین ها

2023/03/31

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید