ارکستر سیلانتیف موسیقی تیخون خرنیکوف را اجرا خواهد کرد

موسیقی او توسط ارکستر کنسرت بزرگ آکادمیک سیلانتیف به رهبری الکساندر کلویتسکی، مدیر هنری و رهبر ارکستر نواخته خواهد شد. و ترانه ها توسط آنا بوتورلینا، دنیس ورتونوف، سوفیا اونوپچنکو و النا ترنتیوا اجرا خواهند شد.

رئیس ارکستر می گوید: “تیخون نیکولاویچ خرنیکوف یک ملودیست فوق العاده و شگفت انگیز است.” سیلانتیف، رهبر ارکستر و آهنگساز الکساندر کلویتسکی. – من موسیقی او را خیلی دوست دارم. او از دسته آهنگسازانی است که می توانستند ملودی بسازند و برای من این مهم ترین چیز است. نه ملودی، نه موسیقی. ملودی ایده اصلی موسیقی، جزء آن است. تیخون نیکولایویچ برای ساختن ملودی های زیبا متولد شد. بنابراین، عموم مردم خرنیکوف را در درجه اول به لطف آهنگ هایی که برای فیلم ها نوشت، می شناسند و به یاد می آورند، علیرغم اینکه موسیقی آکادمیک زیادی ساخته است. من هنوز پسر بچه بودم که نام خرنیکوف در سراسر کشور طنین انداز شد و همه اطرافیان من ترانه هایی از تصنیف حصار را از روی قلب می خواندند. و “خیلی وقت پیش” و “لالایی سوتلانا”. من به خصوص لالایی را دوست داشتم. من فکر می کنم که این یکی از بهترین ملودی های کلاسیک آواز شوروی است. و البته ویندوز مسکو!

در 4 ژوئن، “لالایی سوتلانا”، “خیلی وقت پیش”، “پنجره های مسکو”، “چه چیزی قلب را آزار می دهد”، “آواز مسکو”، “آواز دوستان واقعی و بسیاری از آهنگ های شگفت انگیز دیگر اجرا خواهد شد.” در میدان سرخ

شروع کنسرت ساعت 21:15 پذیرش رایگان.

اطلاعات و عکس ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی رادیو “اورفیوس”