برنامه جشنواره سالزبورگ 2021 اعلام شد

همانطور که قبلاً اعلام شده بود ، این ادامه جشن های صد سالگی است که تابستان سال گذشته به صورت کوتاه برگزار شد. بخش قابل توجهی از برنامه شامل رویدادهایی بود که برای صدمین سالگرد جشنواره تهیه شده بود و باید در سال 2020 لغو می شد.

از 17 جولای تا 31 آگوست ، جشنواره سالزبورگ قصد دارد بیش از 160 رویداد از جمله هشت اثر اپرا ، 80 کنسرت و چندین اجرای تئاتر را به نمایش بگذارد. افتتاحیه جشنواره توسط جدرمن سنتی (“نام”) توسط هوگو فون هوفمنشتال ، كه در آن لارس آیدینگر ستاره تئاتر آلمان اعلام می شود خواهد بود.

برنامه اپرا در تاریخ 26 ژوئیه با اولین نمایش Don Giovanni به کارگردانی رومئو کاستلوچی کارگردان برجسته تئاتر اروپا آغاز می شود. این اپرا توسط ارکستر و گروه کر آواز MusicAeterna زیر نظر Teodor Currentzis اجرا می شود. نادژدا پاولووا ، سوپرانو روسی ، در نقش دونا آنا در جشنواره حضور خواهد یافت ، قسمت دون خوان را نوار باریتون ایتالیایی ، داوید لوسیانو اجرا می کند.

برنامه اپرای جشنواره سالزبورگ -2021 شامل هفت نمایش دیگر است: “الکترا” توسط ریچارد اشتراوس به کارگردانی کریستوف وارلیکوفسکی با بازی هاسمیک گریگوریان و ویدا میکنیویچیوته. پیروزی زمان و ناامیدی هندل ، به کارگردانی رابرت کارسن با بازی ملیسا پتی و سیسیلیا بارتولی در نقش های اصلی. “همه این کار را می کنند” ساخته موتزارت در نسخه کریستف لوئی با بازی بوگدان ولکوف در نقش فراندو ؛ توسکای پوچینی توسط مایکل استورمینگر به همراه آنا نتربکو و یوسیف ایوازوف به صحنه رفت.

در بخش تئاتر برنامه جشنواره نیز ماریا استوارت توسط فردریش شیلر (به کارگردانی مارتین کوشی) ، داس برگورک زو فالون توسط هوگو فون هافمن اشتال (به کارگردانی یوسی ویلر) و همچنین تخیلات کارین هنکل با عنوان ریچارد کودک و پادشاه ارائه شده است. نمایشنامه های “هنری چهارم” و “ریچارد سوم” شکسپیر.

علاوه بر این ، بیش از 80 کنسرت در نظر گرفته شده است که شرکت کنندگان در آن مارتا آرگریچ ، رنو کاپوچون ، اوگنی کیسین ، آنا سوفیا موتر ، مائوریتزیو پوللینی ، آندراش شیف ، گریگوری سوکولوف ، دانیل تریفونوف ، پاتریشیا کوپاچینسکایا ، میتسوکو اوچیدا ، گیدون کگراموا ، الید کورگامو ، الید کرگیمو ، الید کرگیمو ، الید کرگیمو ، الید کرگیمو ، الید کرگیمو ، الید کرگیمو ، الید کرگینو ، الید کرگینوا ، الید کرگینوا ، الید کیسمین ویدمن ، جویس دیدوناتو ، سونیا یونچوا و بسیاری دیگر از ستارگان صحنه اپرا و موسیقی جهان.

از جمله شرکت کنندگان در این جشنواره می توان به ارکستر فیلارمونیک وین ، ارکستر فیلارمونیک برلین ، ارکستر موزاریتوم ، کامرهاتا سالزبورگ ، ارکستر سمفونیک شیکاگو ، آواز کالج گنت اشاره کرد. ریكاردو موتی ، فیلیپ هروگه ، دانیل بارنبویم ، كیریل پترنكو و ماكسیم امیلیانچف سمت رهبر ارکستر را بر عهده خواهند گرفت.

علاوه بر اجراها و کنسرت ها ، پوستر جشنواره سالزبورگ شامل سخنرانی ها ، بحث ها ، نمایشگاه ها ، میزهای گرد ، نمایش فیلم ، ارائه جایزه هربرت فون کاراجان برای رهبران ارکان جوان و جایزه جرارد مورتیه و همچنین تجلیل از دو رهبر ارکستر است که سالگردهای خود را در سالزبورگ جشن می گیرند – ریکاردو موتی و فردریش سرچ.

برنامه کامل جشنواره سالزبورگ 2021 در وب سایت آن موجود است.

TC “فرهنگ”