برندگان جایزه ماسک طلایی معرفی شدند

2023/04/24
در این مراسم برندگان 35 نامزدی و صاحبان 4 جایزه ویژه معرفی شدند.

در تئاتر موزیکال آکادمیک مسکو. ک.س. استانیسلاوسکی و V.I. نمیروویچ-دانچنکو مراسم اهدای جایزه تئاتر ملی روسیه “ماسک طلایی” برگزار شد. در این مراسم برندگان 35 نامزدی و صاحبان 4 جایزه ویژه معرفی شدند.

موزیکال “سه رفیق” از آکادمیک پرم “تئاتر-تئاتر” جایزه را در نامزدی “بهترین اجرا در اپرت/موزیکال” دریافت کرد. و تاتیانا وینوگرادوا به دلیل کار خود در این موزیکال به عنوان “بهترین رهبر” شناخته شد.

“بهترین کارگردان” یوگنی پیساروف نام گرفت که موزیکال “کاباره” را در تئاتر ملل روی صحنه برد. همچنین به هنرمندان این نمایش موزیکال جوایزی اهدا شد. الکساندرا اورسلیاک برای “بهترین بازیگر زن در اپرت/موزیکال”، اولگ ساوتسف برای “بهترین بازیگر مرد” و النا شانینا برای “نقش مکمل” جایزه دریافت کردند.

باله “کاتارینا، یا دختر دزد” از تئاتر اپرا و باله. آره. هووروستوفسکی کراسنویارسک جایزه “ماسک طلایی” را به عنوان بهترین تولید باله دریافت کرد. و “بهترین اجرا در رقص مدرن” پروژه “مکانی که هنوز نبوده است” توسط Ksenia Mikheeva و اتحادیه کارگران تئاتر روسیه نامیده شد.

«بهترین اجرای درام» تولید تئاتر «ر» «ساتیریکون» بود. و “بهترین اجرای یک فرم کوچک” به عنوان تولید “کودک” توسط تئاتر مجلسی ورونژ شناخته شد.

لیست کامل برندگان را می توانید در وب سایت رسمی این جایزه مشاهده کنید.

“Russia-K”

2023/04/24

یک جشنواره را در art-center.ru انتخاب کنید