تئاتر بولشوی در مورد برنامه های فصل جدید گفت

برنامه های فصل آینده 248 در تئاتر بولشوی اعلام شد. گروه باله سه نمایش نخست را منتشر خواهد کرد.

اثر لئونید لاوروفسکی “رومئو و ژولیت” بازسازی می شود. ویاچسلاو سامودوروف «طوفان» اثر شکسپیر را روی صحنه خواهد برد. و یوری پوسوخوف به کار بر روی ملکه بیل ادامه می دهد. گروه باله فصل جاری را با تور چین به پایان خواهد رساند. اولین نمایش اپرایی در صحنه تاریخی «آدریانا لکوورور» خواهد بود. اثر Cilea توسط Evgeny Pisarev روی صحنه می رود. «یوجین اونگین» به کارگردانی سرگئی اورسولیاک در حال آماده سازی است. و هانس یواخیم فری کارگردان آلمانی اپرای Pagliacci اثر لئونکاوالو را در صحنه مجلسی ارائه خواهد کرد. همراه با تئاتر مالی، سالگرد نمایش “دختر برفی” ساخته استروفسکی برگزار می شود. آنها قصد دارند با تیم های DPR و LPR همکاری کنند.

«الان وزارت فرهنگ با این سالن‌ها تماس می‌گیرد و آنها باید به ما مراجعه کنند. نمایندگان کدام سالن‌ها را وزارت فرهنگ تصمیم می‌گیرد. آنها باید پیش ما بیایند تا ما در مورد آنچه می‌توانیم در شرایط سخت و دشوارشان به آنها منتقل کنیم، بحث کنیم. ولادیمیر اورین، مدیر کل تئاتر بولشوی گفت: موقعیت از روی صحنه، لباس ها و غیره.

اکنون تئاتر بولشوی مشغول کار بر روی اپرای “لوئیز میلر” است که در 25 مه به نمایش در خواهد آمد. در قلب این اثر وردی نمایشنامه شیلر «فریب و عشق» قرار دارد. گئورگی ایسااکیان به کارهای اولیه آهنگساز ایتالیایی روی آورد، برای کارگردان این اولین حضور در صحنه اصلی کشور است.

“اینها سولیست های فوق العاده و شگفت انگیزی هستند، کاملاً درخشان. به نظر من این یکی از بهترین ساخته هایی است که یک کارگردان می تواند داشته باشد. به دلیل این واقعیت که این پیچیدگی باورنکردنی خوانندگی است. و تئاتری که می تواند چنین آهنگ هایی را بپردازد. گئورگی ایسااکیان، کارگردان، گفت: یک گروه، فقط می تواند ریسک این نام را بپذیرد.

“Russia-K”