جشنواره موسیقی “هوای کارلیا” در نزدیکی پتروزاوودسک احیا می شود

جشنواره موسیقی افسانه ای “هوای کارلیا” دوباره از 16 تا 18 ژوئن 2023 در نزدیکی پتروزاوودسک رعد و برق خواهد بود. بیش از 40 گروه با فرمت ها و جهت های مختلف با مخاطبان خود در قلمرو املاک بابا نوئل کارلیایی Talviukko – اولین پارک قومی در جمهوری، موزه میراث سامی با مزرعه گوزن و لانه سگ سورتمه با هاسکی های معروف این جشنواره با حمایت صندوق ابتکارات فرهنگی ریاست جمهوری احیا می شود.

16 ژوئن در جشنواره “هوای کارلیا” پروژه “TODD” و همچنین گروه های “SerGa”، “Brigade in a row”، “7B”، “Stepanov’s Starlings”، “Cry-baby” و غیره اجرا خواهند کرد.

Zong-opera “TODD” آخرین اثر میخائیل گورشنیوف و گروه “Korol i Shut” است. تور با ارائه این آلبوم در سال 2012 تصور شد، اما به دلیل تولید تئاتری که میخائیل گورشنیف در آن نقش اصلی را بازی کرد و مرگ ناگهانی او، این اجراها انجام نشد. پس از 11 سال، برادر میخائیل، الکسی گورشنیوف و شرکت کنندگان سابق افسانه ای “کیش” با حمایت لنا ته، همانطور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، جشنواره “هوای کارلیا” را به مخاطبان نشان می دهند. صدای میخائیل گورشنیوف نمایش نور و یک سکانس ویدیویی موضوعی منحصر به فرد را همراهی می کند. شایان ذکر است «هوای کارلیا» تنها جشنواره امسال است که مخاطبان آن شاهد اجرای کنسرت «TODD» خواهند بود.

17 ژوئن مهمانان جشنواره منتظر اجرای گروه Alisa، Sergey Bobunts با آهنگ های Semantic Hallucinations، Mary و همچنین گروه های Grand Courage، Papin Olympos، Black Tuesday، Angel NeBes، میکروفون را روشن کن! Alena، NEP، Citadel هستند. ، چه و غیره

گروه افسانه‌ای «آلیسا» که با اجرای خود این روز جشنواره را به پایان می‌رساند، مجموعه‌ای بزرگ یک و نیم ساعته از بهترین آهنگ‌های کل تاریخ ۴۰ ساله را ارائه می‌کند.

در روز پایانی “هوای کارلیا” – 18 ژوئن – Garik Sukachev، Igor Rasteryaev، Gayazov$ Brother$، Yorsh، Znaki، No Cosmonauts، Different People، Troll Prepresses the Spruce، Incognito، Ploshchad Vosstaniya و… روی صحنه جشنواره حضور خواهند داشت.

– بله، این جشنواره فضای باز در حال احیا است! – رهبر گروه “گوشواره” سرگئی گالانین می گوید. – چند سال پیش گروه SerGa در این جشنواره شرکت کردند، خاطرات از همه زیباترند. پس خوش آمدید! ببینمت، بشنویم!

در چارچوب جشنواره “هوای کارلیا” مسابقه “روسیه ما هستیم!” برگزار می شود. ترانه هایی در مورد سرزمین مادری ما، مردمان، سرزمین ها، ارزش های معنوی و اخلاقی آن، در مورد آنچه اکنون اتفاق می افتد و مردم ما چگونه زندگی می کنند، ارائه خواهد شد. رئیس هیئت داوران مسابقه “روسیه ما هستیم!” – سرگئی گالانین.

– گروه های جوان زیادی در این مسابقه حضور خواهند داشت – سرگئی گفت. – به عنوان رئیس هیئت داوران، با شما از اجرای این تیم های فوق العاده شاد خواهم شد.

شما می توانید تنها در 5 دقیقه از فرودگاه “Petrozavodsk”، 25 دقیقه از ایستگاه راه آهن یا 15 دقیقه از مرکز خرید “Lotus Plaza” با شاتل های راحت به جشنواره برسید. امسال این جشنواره دو پارکینگ بزرگ و دو کمپ چادری را به مهمانان ارائه می دهد که یکی از آنها در فاصله چند قدمی قرار دارد و دیگری در کمپ زیبای Urozero در همان نزدیکی است.

– کارلیا یک مکه واقعی برای گردشگران از سراسر جهان است – برگزار کنندگان این جشنواره می گویند. – تماشاگران و شرکت کنندگان جشنواره های سال های گذشته با خوشحالی به فضای شگفت انگیز “وزدوخ” – مهربانی، راحتی و، البته، هوای کارلیایی باورنکردنی اشاره کردند! به جشنواره بیایید و خودتان ببینید!

از سال 2005، جشنواره هوای کارلیا در بین دوستداران موسیقی از هر جهت و سنین از اعتبار شایسته برخوردار است. این یکی از بزرگترین فستیوال های روباز در شمال اروپا است که 30000 مهمان را در طول سه روز گرد هم می آورد.

اطلاعات بیشتر درباره بلیت و برنامه در سایت جشنواره: www.vozduh.info

اطلاعات ارائه شده است
IA”
InterMedia»