جوایز BraVo در تئاتر بولشوی اهدا شد

مراسم اهدای جایزه موسیقی BraVo در صحنه تاریخی تئاتر بولشوی برگزار شد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به شرکت کنندگان در این پروژه تبریک گفت. النا وروشیلووا خواهد گفت که چه کسی مجسمه ها را به شکل یک کلید سه گانه طلایی دریافت کرده است.

این شب نوازندگان، خوانندگان اپرا، ستارگان باله روی فرش قرمز حضور دارند. کسانی که خانه های کامل را جمع می کنند و روندهایی در فرهنگ موسیقی ایجاد می کنند. در میان مهمانان یک شرکت کننده در کنسرت – ایوان بسونوف پیانیست است. ایوان بسونوف معتقد است: “به نظر من موسیقی کلاسیک واقعاً چیزی را می دهد که یک فرد در این لحظه از زندگی خود به آن نیاز دارد یا به دنبال آن است.”

با وجود سن ملایم، جوایز پنج ساله هستند، BraVo یک رویداد وضعیت است. ستاره های رسانه، کد لباس، توجه رسانه ها. لیالیا گاریفولینا برای دریافت این جایزه به سوفیا گوبایدولینا، که آهنگساز سال شد، آمد. لیایلیا گاریفولینا، مدیر مرکز موسیقی معاصر سوفیا گوبایدولینا، گفت: “این موسیقی عمیق و فلسفی است. من معتقدم که امروز بسیار مرتبط است.”

BraVo وضعیت بین المللی خود را تایید کرده است. در این مراسم، خوانندگان و نوازندگان از کشورهای همکار. نماینده مجارستان، ویولونیست Antal Zalai، برنده جایزه BraVo است. برامس “رقص مجارستانی” آتش زا را بازی می کند. آنتال زالایی، نوازنده ویولن، برنده پنجمین جایزه بین المللی موسیقی BraVo، می گوید: “متاسفانه، موسیقی کلاسیک به طور فزاینده ای به پس زمینه می رود. رویدادهایی مانند جایزه BraVo توجه را به آن جلب می کند، آن را محبوب می کند. و این فوق العاده است.”

کوارتت زهی ارکستر سمفونیک چایکوفسکی شرزو راخمانینوف را اجرا می کند. این تیم در نامزدی “ارکستر سال” برنده جایزه شده است. داریا گوروژانکو، تکنواز تئاتر بولشوی بلاروس، با لباس قرمز روشن، به معنای واقعی کلمه با هابانرا از بیزه به صحنه می‌آید. او برای اولین بار همه چیز دارد: صحنه بولشوی، یک جایزه بین المللی در نامزدی “کشف سال”.

داریا گوروژانکو، تکنواز تئاتر بولشوی بلاروس، برنده جایزه پنجمین دوره بین المللی BraVo گفت: “با تمام الیاف روحمان، ما همیشه یک پیام و عشق را احساس می کنیم. اگر فردی آلوده شود، می تواند دیگران را الهام بخشد – این عالی است.” جایزه موسیقی.

و روی صحنه سوتلانا زاخارووا و آرتمی بلیاکوف با دونوازی از باله “آنا کارنینا” توسط جان نویمایر. بالرین در نامزدی “ستاره جهانی” تندیس را می گیرد. هنرمند خلق روسیه گفت: “وقتی همه چیز شروع شد، وقتی همه چیز فقط فکر می کرد، من قبلاً در این جایزه شرکت کردم. رقصیدم، دریافت کردم، جایزه گرفتم. یعنی در طول سال ها به خوبی می دانم که جایزه BraVo چیست.” برنده جایزه بین المللی موسیقی V BraVo Svetlana Zakharova.

و در مسیر همه منتظر سرگئی پولونین هستند که برای رقصیدن در مراسم از هواپیما به بولشوی شتافت. در اینجا همچنین یک دانش آموز کنسرواتوار مسکو Katarina Mrvich از صربستان است – برنده جایزه BraVo احساسات خود را پنهان نمی کند. کاتارینا مرویچ، نوازنده ویولن و برنده پنجمین جایزه بین المللی موسیقی BraVo گفت: “موسیقی کلاسیک امروز در بحران است. توجه بیشتری به فرهنگ پاپ، ژانرهای مختلف می شود. بنابراین توجه به موسیقی کلاسیک و فعالیت های ما بسیار خوشایند است.”

“Russia-K”