خوشه آموزشی Novaya Opera برنامه های منحصر به فردی را برای دانش آموزان ارائه می دهد

خوشه آموزشی اپرای نوایا راهی برای برقراری ارتباط تئاتر با مخاطبان خود است. توجه ویژه ای به دانش آموزان می شود. برنامه های ویژه ای برای آنها تدارک دیده شده است که به درک هنر اپرا کمک می کند. درباره پنجره ای به دنیای تئاتر – ماریا تروفیمووا.

تئاترها برای چندین دهه با مدارس همکاری می کنند و سنت های سیستم آموزشی شوروی را ادامه می دهند. روش های زیادی وجود دارد و هر تیمی به شیوه خود نوجوانان را در دنیای هنر درگیر می کند. او سعی می کند جوی ایجاد کند که بیننده جوان در آینده مهمان همیشگی شود.

آنتون توضیح داد: «وقتی مدرسه‌ای وارد تئاتر می‌شود، ما در تئاتر بازی می‌کنیم و درجه کاملا متفاوتی از غوطه‌ور شدن، درجه کاملاً متفاوتی از اجتماعی شدن، درجه کاملاً متفاوتی از اشتیاق برای نوجوانان و نه فقط نوجوانان در کاری که انجام می‌دهند، داریم. گتمن، کارگردان تئاتر اپرای نوایا.

خوشه آموزشی «اپرا نو» در حال حاضر قصد ندارد از یک کودک تماشاگر فعال بسازد، بلکه تنها به عنوان ابزاری برای گفت و گو با نسل جوان عمل می کند. این پروژه در سال 2018 با حمایت معتمد تئاتر Arkady Rotenberg ساخته شد.

“اینجا است که آنها دانشی را دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد کمی درک کنند، به نوعی در آن غوطه ور شوند، و این همان محبوبیت این هنر اپرا است. من معتقدم که این برای نسل جوان بسیار مهم است.” کارآفرین اشاره کرد. ، متولی تئاتر “اپرا جدید” آرکادی روتنبرگ.

هر گروه سنی برنامه خاص خود را دارد. این بار دانش‌آموزان دبیرستانی از مدرسه شماره 2016 مسکو برای یک درس به تئاتر آمدند و اگر تقریباً همه آنها در تئاتر درام بودند، فقط تعداد کمی در اپرا شرکت کردند. آشنایی با سالن نمایش اپرای نوایا، فضای آن، تاریخچه، کارهای روزمره آغاز می شود.

تکنوازان اپرا توضیح می دهند که صدا یک ساز زنده است. استراحت یا کار بیش از حد بر دستگاه گفتار تأثیر می گذارد. و برای حفظ شکل آن، پیروی از رژیم، انجام تمرینات هر روز مهم است. به آنها پیشنهاد می شود که اجرا کنند و بچه ها.

آنا لویچوا با استفاده از نمونه اپرای “یوجین اونگین” اسرار حرفه کارگردان را به اشتراک می گذارد. او از بچه ها دعوت می کند که به عنوان کارگردان برای آریاهای اونگین ، لنسکی ، اولگا و تاتیانا کار کنند – تا با شرایط پیشنهادی ، زمان و مکان عمل ، تصویر شخصیت های اصلی و فرعی روبرو شوند. هر مدرسه در شهر می تواند عضو پروژه WINDOW شود، کافی است درخواست خود را ارسال کنید. درست است، ملاقات با کسانی که اپرا را ایجاد می کنند باید کمی صبر کند، افراد زیادی هستند که می خواهند.

“روسیه-ک”