سرود جنبش Abilympics توسط اعضای آن ساخته خواهد شد

درخواست ها تا 30 ژوئن از شرکت کنندگان در مسابقات قهرمانی، والدین آنها، نمایندگان مراکز منطقه ای برای توسعه جنبش پذیرفته می شود. نتایج این رقابت ها در فینال مسابقات قهرمانی ملی ابیلیمپیک که به طور سنتی از 20 تا 23 اکتبر در مسکو برگزار می شود، جمع بندی می شود. برگزاری مسابقات قهرمانی ابیالمپیک شامل پروژه فدرال “حرفه ای”.

برنده می‌تواند به همراه یک ستاره پاپ – یکی از سفیران جنبش – در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور Abilympics، سرود را اجرا کند. به تمامی برگزیدگان نهایی این مسابقه دیپلم و جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. شریک مسابقه همه روسی برای ایجاد سرود جنبش “Abilimpiks” روزنامه و آژانس اطلاع رسانی “Musical Klondike” است.

آثار نویسنده برای این مسابقه پذیرفته می شود که به طور بالقوه می تواند سرود مسابقات قهرمانی Abilympics شود. یک سری الزامات برای متن پیشنهادی سرود وجود دارد. باید تمام نشانه های یک اثر شاعرانه را در خود داشته باشد، اهداف مسابقات ابیلیمپیک را منعکس کند و حس غرور را در شرکت کنندگان برانگیزد. آهنگسازی نباید بیش از سه دقیقه طول بکشد. مواد صوتی باید دارای آهنگ صوتی با کیفیت بالا باشند که در استودیو ضبط شده است. متن و موسیقی سرود را می توان هم به صورت فردی و هم توسط گروهی از نویسندگان ایجاد کرد. تعداد درخواست های شرکت کنندگان محدود نیست.

“سرود بخشی از هویت سازمانی جنبش Abilympics خواهد شد، – رئیس مرکز ملی ابیالمپیک گفت دینا مایوا. – برای نویسندگان سه اثر برتر علاوه بر مشوق های غیرمادی جوایز ارزنده ای در نظر گرفته شده است. اما کدام یک هنوز شگفت انگیز هستند که بعداً آنها را فاش خواهیم کرد.

این مسابقات در سه مرحله برگزار می شود. در ابتدا – از 13 فروردین تا 30 خرداد – پذیرش آثار شرکت کنندگان، انتخاب اولیه آنها برگزار می شود. در دوم – از 1 ژوئیه تا 11 ژوئیه – لیست های اصلی شرکت کنندگان از جمله آثار آنها در گروه رسمی Abilympics در شبکه اجتماعی VKontakte منتشر می شود – https://vk.com/abilympics. سه اثر برتر با رای گیری الکترونیکی انتخاب خواهند شد. از این میان، هیئت داوران متشکل از نمایندگان کمیته برگزاری و کارگروه مسابقات قهرمانی کشور «ابیلیمپیکس» و همچنین کارشناسان آژانس «موزیکال کلوندایک» برنده را انتخاب خواهند کرد.

هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد نماد رسمی جنبش ابیالمپیک در کشورمان – سرود به عنوان یک اثر هنری موسیقایی و شاعرانه است. از جمله وظایف، شناسایی و حمایت از جوانان مستعد، توسعه پتانسیل خلاقانه شرکت کنندگان در جنبش و عمومیت بخشیدن به المپیک است. شهروندان فدراسیون روسیه بالای 14 سال که با جنبش Abilympics مرتبط هستند مجاز به شرکت در مسابقات هستند.

آیین نامه مسابقه در لینک زیر قابل مشاهده است: https://abilympics-russia.ru/netcat_files/14/41/_POLOZhENIE_O_GIMNE.pdf

اطلاعات ارائه شده توسط سرویس مطبوعاتی Abilympics