“فرمول موفقیت” برای متقاضیان دانشگاه های خلاق

چه زمانی: 24 اردیبهشت ساعت 12:00
جایی که: سالن کوچک
ورود: با ثبت نام

شرکت کنندگان در این نشست با نحوه آماده سازی و ورود به دانشگاه های خلاق و آموزشگاه های تخصصی موسیقی متوسطه آشنا می شوند و همچنین متوجه خواهند شد که از چه سیستمی برای ارزیابی متقاضیان استفاده می شود. آنها اشتباهات اصلی متقاضیان را تجزیه و تحلیل می کنند، توصیه های عملی، توصیه هایی در مورد خلق و خوی روانی و مؤلفه های اصلی هنر آوازی و بازیگری دریافت می کنند.

کلاس مستر همچنین به موضوعات آمادگی برای شرکت در مسابقات و جشنواره های موسیقی در زمینه هایی مانند: هنر پاپ-جاز آوازی، آواز انفرادی آکادمیک، هنر موسیقی و تئاتر می پردازد.

متقاضیان، دانش‌آموزان کلاس‌های ارشد آموزشگاه‌های موسیقی و هنر، معلمان آموزش تکمیلی، والدین متقاضیان آینده و همه کسانی که عاشق آواز خواندن هستند و آرزوی هنرمند شدن را دارند به این جلسه دعوت می‌شوند.

مستر کلاس با حمایت خبرگزاری Musical Klondike برگزار شد.

الکساندر تسیلینکو

هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه، کاندیدای علوم آموزشی، استاد گروه واریته و هنر جاز دانشگاه دولتی آموزشی مسکو، “واریته و موزیکال” و “آهنگ آکادمیک” GMPI به نام M.M. ایپولیتووا-ایوانووا، عضو اتحادیه کارگران تئاتر روسیه، خواننده

ماریا اسمیرنوا

هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه، برنده مسابقات و جشنواره های بین المللی و سراسر روسیه، دانشیار گروه هنر پاپ جاز دانشگاه دولتی آموزشی مسکو، عضو اتحادیه کارگران تئاتر روسیه، خواننده

و از 25 ژوئن تا 30 ژوئن، هتل Akter-Ruza Park میزبان یک کارگاه آموزشی منحصر به فرد – کارگاهی برای آمادگی برای امتحانات در دانشگاه ها و کالج های خلاق در دسته های زیر است:

  • کارگردانی پاپ-جاز آوازی.
  • کارگردانی انفرادی آکادمیک.
  • کارگردانی موسیقی و تئاتر.

موقعیت در لینک قابل مشاهده است.

منبع