«قلب موزیکال تئاتر» پذیرش متقاضیان شرکت در لابراتوار جشنواره را باز می کند.

این آزمایشگاه بخشی مستقل از یک پروژه بزرگ است که شامل انتخاب پروژه‌های تئاتری نویسنده جدید است که قبلاً روی صحنه نیامده‌اند و همچنین پالایش آنها با متصدیان برای نمایش بیشتر به مدیران هنری و کارگردانان تئاتر، تهیه‌کنندگان، نمایندگان فرهنگی و هنری. مقامات رسانه ای هدف اصلی آزمایشگاه تحریک ایجاد و ترویج مواد جدید داخلی برای تئاتر موزیکال روسیه از طریق ارتباط حرفه ای است.

در سال 2023، آهنگساز، هنرمند ارجمند فدراسیون روسیه، برنده جایزه قلب موسیقی تئاتر الکساندر پانتیکین (یکاترینبورگ) به عنوان متصدی و مدیر مربی آزمایشگاه، کارگردان و مدیر استودیو تئاتر سوتلانا گورشکووا عمل خواهد کرد. (مسکو) به عنوان کارگردان-مربی عمل خواهد کرد.

شرکت در آزمایشگاه برای نویسندگان (آهنگسازان، نویسندگان لیبرتو و اشعار)، کارگردانان و بازیگران با تجربه در تولیدات موسیقی آزاد است. برای این کار باید از 10 آوریل تا 10 جولای در قسمت مربوطه درخواست دهید برخط جشنواره “قلب موزیکال تئاتر”.

انتخاب دستیاران آزمایشگاه بر اساس پرسشنامه ها و مواد دریافتی توسط کمیسیونی که توسط مدیریت پروژه تشکیل شده است (کیوریتور، مدیر مربی و تهیه کننده عمومی) انجام می شود. برنامه های کاربردی از تمام مناطق روسیه پذیرفته می شود. اطلاعات مربوط به داوطلبان منتخب برای شرکت در آزمایشگاه تا 1 سپتامبر 2023 در وب سایت منتشر خواهد شد.

بخش حضوری آزمایشگاه از 14 تا 19 نوامبر در کمروو برگزار می شود. آنها منتظر کار آزمایشگاهی روی طرح ها، کلاس های کارشناسی ارشد و سخنرانی هستند.

در 19 نوامبر 2023، طرح طرح‌های اجرا انجام می‌شود: هر یک از گروه‌های نویسنده و تولید باید مفهوم، اجراهای فردی یا قطعه‌ای از اثر را در قالب نیمه صحنه در 12 دقیقه ارائه دهند.

برگزارکنندگان برای شرکت کنندگان غیر مقیم سفر رایگان به کمروو و برگشت، اقامت و غذا در طول کل دوره آزمایشگاه فراهم می کنند. علاوه بر این، دستیاران آزمایشگاه قادر خواهند بود در تمام رویدادهای جشنواره از جمله مراسم اهدای جوایز شرکت کنند.

می توانید کلاس های کارشناسی ارشد و طرح های طراحی را برای سال 2022 پیدا کنید ارتباط دادن.

در سال 2022، 19 نویسنده، 10 کارگردان، 38 بازیگر از مسکو، یکاترینبورگ، کازان، سن پترزبورگ و بارنول در آزمایشگاه شرکت کردند. بیش از 37 هزار بازدید از پخش آنلاین کلاس های کارشناسی ارشد، طرح ها و طرح ها در شبکه VKontakte ثبت شد.

اطلاعات ارائه شده است
سرویس مطبوعاتی پروژه